معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: نظارت بر عملکرد شرکت‌های خدمات‌رسان دولتی در استان با هدف رعایت حقوق مصرف کنندگان در اولویت کاری است.
کد خبر: ۵۰۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 27 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،عباس سجادی‌راد، اظهار داشت: در راستای وظایف ذاتی حوزه نظارت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زیر بنایی آن مانند شرکت‌های گاز، آب، برق و مخابرات مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با بهره‌گیری از نظرات مشاوران و پیشکسوتان بازنشسته نظارت بر عملکرد شرکت‌های ذکر شده را در برنامه‌کاری خود قرار دهد.

وی افزود: دستور‌العمل‌های و بخشنامه از سوی مراجع ذی‌صلاح برای بررسی و خدمات ارائه شده به مشترکان و جامعه مصرف نسبت به استقرار آن‌ها از اول مهرماه سال‌جاری به مدت یک هفته کاری در محل مناطق سه گانه شرکت امور آب و فاضلاب شهری صادر شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اهداف مورد نظر را استقرار کارشناسان در شرکت‌های خدمات‌رسان عمومی، شامل بررسی بخشنامه و دستورالعمل جاری صادر شده از سوی مراجعه ذی‌صلاح با هدف رعایت حقوق مصرف کنندگان و بهره‌برداران دانست.

به گفته این مسؤول از دیگر اهداف این بخشنامه می‌توان به انطباق مفاد دستورالعمل با خروجی و عملکرد شرکت‌ها‌ی خدمات‌رسان در قبال مشترکان ذی‌ربط اشاره کرد.

سجادی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی مناسبت به مشترکان با هدف طرح شکایات آن‌ها نسبت به عملکرد شرکت‌های خدمات‌رسان و مشاهده هر‌گونه تخلفات تعزیراتی اعمال برخورد قانونی با آن‌ها را شامل می‌شود.

وی از عموم مردم خواست هرگونه نارضایتی خود را از شرکت‌های خدمات‌رسان را به شماره تماس تلفنی 124 گزارش کنند و یا به صورت حضوری و مکتوب شکایت خود را به واحد شکایت مردمی واقع در ساختمان شهید باهنر سازمان صنعت، معدن و تجارت مستقر در خیابان سنجابی تحویل دهند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: گروه‌های بازرسی ذی‌ربط طی مدت استقرار آماده هرگونه اعتراض، گزارش و شکایت مردمی بوده‌اند و نتیجه نهایی را به شاکی پرونده اعلام می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار