معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه اعتبار در نظرگرفته شده در بخش عمران استان به میزان تقریبی یک هزار و 200 میلیارد تومان از منابع مختلف است، گفت: ضرورت دارد سهم اعتبارات استانی از اعتبارات پروژه های ملی در بخش عمران فراتر رود.
کد خبر: ۵۱۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 30 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،مجتبی نیک کردار ، با بیان اینکه بودجه های عمرانی به دو دسته تقسیم می شوند، اظهار داشت: در حالت اول بودجه های عمرانی یا به پروژه های ملی اختصاص می یابد که در این صورت توسط وزارتخانه، بین پروژه ها تقسیم می شود.

وی افزود: در حالت دوم آنچه که به صورت مستقیم به استان ها تعلق می گیرد اعتبارات عمرانی 10الی 15 درصدی است که توزیع آن برعهده استان است.

معاون امورعمرانی استانداری کرمانشاه ادامه داد: براین باوریم که سهم اعتبارات عمرانی استانی از کل اعتبارات عمرانی کشورباید فراتر رود چراکه اگر اعتبارات عمرانی بیشتری به صورت مستقیم به استان ها تعلق گیرد راحت تر و سریع تر برای پروژه های عمرانی صرف می شود.

نیک کردار در پاسخ به این سوال که نیاز کرمانشاه به بودجه عمرانی چقدر است با بیان اینکه نیازها نامحدود و منابع محدود است، اظهار داشت: همانطور که مشخص است اعتبار و اختصاص بودجه دو مقوله جدا از هم است.

به گفته این مسوول، کل اعتبار درنظرگرفته شده برای بودجه عمرانی استان کرمانشاه در سال جاری حدود یک هزار و 200 میلیارد تومان از منابع مختلف است که میزان بودجه اختصاص یافته تاکنون اندک است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار