فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین از انجام ویزیت و ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان به مرزنشینان این شهرستان در بیمارستان صحرایی این شهر در بوستان بسیج خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 08 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی  افزود: در این بیمارستان صحرایی 15 تن از پزشکان متخصص جامعه پزشکی استان کرمانشاه در روزهای 18 و 19 آبان ( پنجشنبه و جمعه ) در بخش های مختلف به شهروندان قصرشیرینی خدمات رایگان ارائه می دهند.

وی اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی که به منظور ارائه خدمات تخصصی رایگان به زائران اربعین حسینی از پنجم آبان به همت بسیج جامعه پزشکی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برپا شده بود، با رایزنی های صورت گرفته قبل از جمع آوری به مدت 2 روز خدمات لازم را به بیماران قصرشیرینی ارائه می دهد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین بیان کرد: در این بیمارستان، درمانگاه های تخصصی زنان و زایمان با متخصص و فوق تخصص زنان، چشم پزشکی ، گوش ، حلق و بینی، متخصص و فوق تخصص قلب، کودکان، مغز ، اعصاب و روان، جراحی، داخلی ، بیماری های پوست و عفونی به صورت رایگان بیماران را ویزیت می کنند.

سرهنگ حسنی افزود: همچنین در این بیمارستان صحرایی، درمانگاه های رادیولوژی ، اورولوژی و دندانپزشکی دایر و تمام داروها نیز به صورت رایگان به بیماران عرضه می شود.

وی با بیان این که محدودیتی برای ارائه خدمات به شهروندان در خصوص ویزیت و دارو وجود ندارد، اضافه کرد که این بیمارستان از ساعت 9 صبح فردا پنجشنبه تا غروب روز جمعه به مدت 2 روز برای مراجعه بیماران آماده است.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها 2 مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار