امین مرادی در گفتگو با تابناک:
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه گفت: بیش از ۱۵ محموله کالا‌های ضروری و موارد مصرفی ازکارکنان و هنرمندان حوزه هنری سراسر کشور به مناطق زلزله زده ارسال شد.
کد خبر: ۵۲۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 20 November 2017
امین مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:واقعا مردم ایران اسلامی مخصوصا هنرمندان به عنوان افراد تاثیر گذار در کمک و حمایت و ابراز همدردی سنگ تمام گذاشتند و 

وی خاطر نشان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی وظیفه خود می‌داند در شرایط حساس هم حضور فیزیکی داشته و هم با اجرای برنامه‌های مدون فرهنگی در راستای بهبود شرایط روحی و روانی آسیب دیدگان این حادثه مخصوصا کودکان و نوجوانان وارد عمل شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: اقدام هنرمندان درسفر به کرمانشاه و مناطق آسیب دیده ستودنی است و حضور چهره فرهنگی و هنری که پایگاه اجتماعی در بین مردم دارند می‌تواند کمک شایانی به ترمیم ضربه‌های روحی و روانی افراد منطقه نماید.

این مقام فرهنگی اظهار امیدواری کرد حوزه هنری انقلاب اسلامی با برنامه ریزی‌های کارشناسی در آینده نزدیک با کمک دفتر مرکزی و حوزه هنری کودک و نوجوان فعالیت فرهنگی خود را در این مناطق آغاز می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار