معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه ۳۵ هزار واحد از واحدهای سرپل‌ذهاب را تخریب برشمرد و گفت: این واحدها یک‌بار کارشناسی و بررسی شده‌اند که شهروندان در صورت اعتراض به نظر کارشناسی می‌توانند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.
کد خبر: ۵۳۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 16 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،مجتبی نیک‌کردار، اظهار داشت: افراد بومی مناطق زلزله‌زده نباید اقساط تسهیلات بانکی خویش را در صورت تمایل پس بدهند، چراکه فرصت ۲ ساله برای عدم بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تصریح بر اینکه افراد زلزله‌زده باید دارای پرونده مبنی بر خسارت‌دیدگی باشند، عنوان کرد: در حال رایزنی برای اجرا و شمول طرح مذکور در شهر کرمانشاه هستیم.

نیک‌کردار ۳۵ هزار واحد از واحدهای سرپل‌ذهاب را تخریب برشمرد و گفت: این واحدها یک‌بار کارشناسی و بررسی شده‌اند که شهروندان در صورت اعتراض به نظر کارشناسی می‌توانند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

وی میزان واحدهای بازرسی و کارشناسی شده را بسیار مناسب دانست و ادامه داد: ۱۰۲ هزار واحد یک‌ماه کارشناسی شده است و ممکن است خطای تشخیص هم رخ داده باشد که بعدا به اعتراض‌ها رسیدگی می‌شود.

                    
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار