رئیس شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی گفت: ۱۲ هزار و ۷۴۳ مصدوم زلزله در بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی ویزیت شدند.
کد خبر: ۵۴۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 21 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،پویان احمدی ، اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و متخصصانی از دانشگاه های علوم پزشکی گیلان، تبریز، گیلان، اصفهان و البرز در شهرستان و بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی حضور یافتند و به ارائه خدمات درمانی به مردم این منطقه پرداختند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پزشکان و متخصصان دانشگاه علوم پزشکی البرز در بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی مستقر هستند، افزود: متخصصان مورد نیاز در رشته های داخلی، زنان و اطفال به اندازه کافی به این منطقه اعزام شده اند و هفته گذشته نیز یکی از چشم پزشکان با حضور در منطقه ثلاث باباجانی، اقدام به ویزیت و ارائه عینک رایگان به بیماران کرد.

احمدی یادآور شد: تا کنون ۳۱ تیم بهداشتی از دانشگاه های علوم پزشکی در مناطق شهری و روستایی ثلاث باباجانی حضور یافته و خدمات مورد نیاز مردم را ارائه داده اند و هیچ کمبودی ازنظر ارایه خدمات درمانی لازم به بیماران وجود ندارد. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان، کمبود آمبولانس است زیرا از ۶ آمبولانس این شهرستان، دو دستگاه آن فرسوده است و وضعیت مناسبی ندارد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار