۲۰۰ تیم بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی طی ۱.۵ ماه گذشته به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعزام شده و خدمات درمانی، پزشکی، بهداشتی و مداوای بیماران را انجام داده است.
کد خبر: ۵۴۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 02 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس، قریب به ۲۰۰ تیم بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی طی ۱.۵ ماه گذشته به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعزام شده است.

صدها نفر در این تیم‌ها به ارائه خدمت در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه پرداخته‌اند که از جمله می‌توان به فعالیت پزشکان عمومی و پزشکان متخصص، پرستاران، روانشناسان، ماما و کارشناسان بهداشت اشاره کرد.

این نیرو‌ها از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان‌های کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، زنجان، آذربایجان‌غربی، اصفهان و مازندران بوده‌اند که به‌صورت مستمر طی ۱.۵ ماه اخیر به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعزام شده و خدمات درمانی و بهداشتی به ساکنان این مناطق به‌صورت رایگان ارائه کرده‌اند.

گفتنی است، بسیج جامعه پزشکی علاوه بر انجام خدمات درمانی، پزشکی، بهداشتی و مداوای بیماران، اقدام به اعزام بیماران در صورت لزوم برای ادامه روند درمان و تحویل دارو و وسایل بهداشتی مورد نیاز ساکنان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه کرده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار