معاون فرماندارجوانرود گفت:دولت برنامه های خوبی برای رونق اقتصادی وایجاد اشتغال دارد و اهالی هرروستایی که تلاش کند می توانداز این رونق اقتصادی بهره مند شود.
کد خبر: ۵۵۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 27 January 2018

همایش اقتصاد مقاومتی ، اشتغال و توسعه پایدارروستایی در جوانرود

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، همایش اقتصاد مقاومتی ،اشتغال وتوسعه پایدارروستایی به منظور معرفی توانمندی های روستاها در زمینه اشتغال پایداربا حضور معاون فرماندار ، بخشداران مرکزی وکلاشی و جمعی از مسئولان ادارات و دهیاران واعضای شوراهای اسلامی این شهرستان درسالن اجتماعات محمدرسول الله (ص) جوانرود برگزارشد.

کمال شهسواری به رسته های اولویت دار تسهیلات توسعه اشتغال روستایی وعشایر اشاره کردوگفت : این رسته ها در بخش های صنعت ، کشاورزی وخدمات است.

وی به نرخ بهره این تسهیلات اشاره کردواظهارداشت : نرخ بهره تسهیلات در روستاهای مرزی چهاردرصد، در سایرروستاها شش درصد واعطای تسهیلات برای سرمایه در گردش واحدهای روستایی نیز با نرخ 10 درصد قابل تحقق است.

شهسواری اجرای طرح های بوم گردی را یادآورشدوگفت : دهیاران و دستگاههای متولی به منظور توسعه گردشگری دراین شهرستان ، اجرای طرح های بوم گردی در روستاها را با جدیت پیگیری کنند.

بخشدارمرکزی جوانرود نیز به خدمات دولت ونظام در روستا اشاره کردوگفت : در طول چهاردهه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات خوبی از قبیل آب وبرق وتلفن و.. در روستاها انجام داده است اما علیرغم تمام این خدمات ماندگاری در روستاها موثر نبوده است .

فرزاد پرگر نقش تولید واشتغال در ماندگاری روستائیان را موثرعنوان کرد وافزود: دولت دراین راستا با ارائه نسهیلات برنامه های خوبی دارد ولازم است دهیاران و شورها نیر با اطلاع رسانی در جذب این تسهیلات نقش آفرینی کنند.

سپیده دم مسئول شرکت مشاروه اشتغال وکارآفرینی دراین همایش در خصوص اجرای طرح های اشتغالزایی ورونق اقتصادی به ایراد سخن پرداخت وآمادگی خودرا برای ایجاد مشاوره وکمک به ایجاد اشتغال ورونق اقتصادی دراین شهرستان اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار