معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از اجرای طرح سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 27 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،مهدی توسلی، از اجرای طرح سبک زندگی اسلامی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این برنامه یکی از برنامه‌های اصلی سازمان اوقاف و امور خیریهاست که در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از این طرح تقویت بنیان خانواده و ارائه آموزش‌های مرتبط با خانواده به اقشار مختلف جامعه به خصوص بانوان است.

توسلی از بکار گیری ۷ مربی مجرب در انجام این طرح سخن گفت: وخاطر نشان کرد: این مربیان که مبلغین حوزه‌های علمیه هستند به مدت یک هفته در شهر مقدس قم آموزش‌های لازمدر خصوص مباحث سبک زندگی را گذرانده اند.

وی اظهار داشت: دانش آموختگان در این دوره به مدت ۴۰ ساعت تلفیقی از تجارب مربیان و کتاب‌های کمک آموزشیرا فرا می‌گیرند.

این مسئول همچنین بیان داشت: تا کنون ۷ دوره از این طرح برگزار شده و در حال حاضر در بقاع متبرکه شاخص شهرستان‌های کرمانشاه، سرپلذهاب، اسلام آباد و کنگاور این طرح درحال اجرا است.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، دانش آموختگان در این طرح با مهارت‌های فردی، ازدواج و سبک زندگی اسلامی آشنا می‌شوند.

وی اذعان داشت: اسفند ماه سالجاری از شرکت کنندگان در این طرح آزمون بعمل آمده و به کسانی که نمره لازم را کسب کنند گواهی پایان دوره تعلق خواهد گرفت.

این مسئول در پایان گفت: سال آینده آمادگی برگزاری دوره‌های بیشتری را داریم و دوره تکمیلی نیز برای کسانی که سطح مقدماتی را گذرانده اند برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار