معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه قریب به ۱۵ هزار خانوار کانکس دریافت کرده‌اند، گفت: ۲۳ هزار نفر از مالکان واحد‌های مسکونی برای دریافت تسهیلاتبلاعوض و وام اقدام کرده‌اند.
کد خبر: ۵۵۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 28 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،مجتبی نیک‌کردار اظهار داشت: زلزله ۷.۳ ریشتری در استان کرمانشاه موجب شد قریب به ۷ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی در مناطقشهری آسیب‌دیده و ۵ هزار و ۸۰۰ واحد نیز در مناطق روستایی خسارت ببینند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه قریب به ۱۵ هزار خانوار کانکس دریافت کرده‌اند، ادامه داد: ۲۳ هزار نفر از مالکان واحد‌های مسکونی برای دریافت تسهیلاتبلاعوض و وام اقدام کرده‌اند.

به گفته نیک‌کردار، ۶ هزار و ۳۸۲ واحد احداثی نوع اول، یک‌هزار و ۳۳ واحد احداثی نوع دوم و ۴ هزار و ۸۴۳ واحد تعمیری نوع یک، ۳ هزار و ۳۱۲ واحد تعمیری نوع ۲ و ۳۰هزار واحد مسکونی نیز تعمیری نوع ۳ است.

وی با تصریح بر اینکه بازسازی بیش از ۱۱ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی تعمیری شروع شده است، عنوان کرد: ۴ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی به‌صورت کامل بازسازی شده است وقریب به ۳۰ هزار و ۴۶۰ مورد از مالکان واحد‌های مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

به گفته معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه، آواربرداری ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به اتمام رسیده است و اجرای عملیات پی‌ریزی بیش از ۴هزار واحد مسکونی و انجام اسکلت‌گذاری قریب به ۲۲۰ واحد نیز صورت گرفته است.

وی از ارزیابی قریب به ۱۸ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن خبر داد و متذکر شد: بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به‌عنوان واحد‌های احداثی نوعیک و ۱۹ هزار و ۴۴۵ واحد نیز به‌عنوان احداثی نوع ۲ ارزیابی شده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار