شهاب نادری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت:در این هوای سرد نمی‌توان حتی یک ساعت در هوای آزاد به سر برد در حالی که زلزله زدگان در هوای سرد کرمانشاه در چادر‌هایی زندگی می‌کنندو این در حالیست که شهر‌های زلزله زده هنوز ساماندهی نشده اند.
کد خبر: ۵۵۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 29 January 2018

 شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: بسیاری از زلزله‌زده‌های کرمانشاهی در شرایط بسیار بدی قرار دارند و در دسترسی به آب، برق، استحمام و امکانات گرمایشی با مشکل مواجه هستند.

وی خاطر نشان کرد: عده‌ای حتی در دسترسی به ابتدایی‌ترین امکانات زندگی محروم هستند و ۷۰ روز است که استحمام نکرده اند ودر مورد قطع برق چادر‌ها و کانکس‌های زلزله زدگان نیز به وزیر نیرو تذکر دادم و به مسئولان اداره برق منطقه گفتم که برق کانکس‌ها را در شرایطی که هوا هنوز بشدتسرد است و مردم از وسایل گرمایشی برقی استفاده می‌کنند، قطع نکنید.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:جلسه‌ای با آقایان تابش، عضو کمیسیون بودجه مجلس و عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری داشتم و ایشان قولدادند کانکس تهیه کنند یا پول کانکس را در اختیار زلزله زده‌هایی که در چادر زندگی می‌کنند، قرار دهند تا خود اقدام به تهیه کانکس کنند.

نادری تصریح کرد: امیدواریم دولت نیز بودجه کافی در جهت امدادرسانی به زلزله زده‌ها در اختیار نهاد‌های امدادرسان قرار دهد تا امکانات لازم هرچه سریع‌تر به دست نیازمندان برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار