سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه مقاومت فرهنگی را در پایبندی به ارزش‌های فرهنگی معنوی کشور خود دانست و گفت: باید روز به روز فرهنگ انقلابی خود را در همه شئون و همه سطوح جامعه نهادینه کنیم‌.
کد خبر: ۵۶۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 08 February 2018

یه گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس ، حسن موحد در نشست کانون خادمیاران زیارت که پیش از ظهر امروز در محل سرپرستی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان برگزار شد با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: ‌بنابه فرمایش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب فرمودند رمز پیروزی انقلاب ایمان و وحدت شماست و ضامن این پیروزی ولایت فقیه است‌.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز دستگاه عظیم تبلیغی و رسانه‌ای استکباری ایمان و وحدت ما را نشانه گرفته‌اند، ادامه داد: ما باید هوشیار باشیم و با وحدت خویش از توطئه‌های بسیار پیچیده‌ای که دشمنان برعلیه این نظام اسلامی و مردمی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون داشته‌اند، عبور کنیم.

وی مقاومت فرهنگی را در پایبندی به ارزش‌های فرهنگی معنوی کشور خود دانست و گفت: مقاومت فرهنگی یعنی ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی سیاسی رسانه‌ای دشمنان ‌با روحیه و اندیشه‌ای عاشورایی، یعنی اینکه روز به روز فرهنگ انقلابی خود را در همه شئون و همه سطوح جامعه نهادینه کنیم‌.

به گفته موحد، مقاومت فرهنگی به این معنا است که دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای ما نقش خویش را در معرفی و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مورد قبول امت انقلابی را به بهترین شیوه در راستای آگاهی و معرفت آنان تبدیل به ایمان و اعتماد عمومی کنند

این مسؤول فرهنگ هر کشور را بستر اصلی حرکت عمومی آن کشور دانست و اضافه کرد: ملت مظلوم ایران با ایثار شهیدان گرانقدر خویش درخیزش انقلاب اسلامی طومار مزدوران و وابستگان به آمریکا رژیم غاصب صهیونیستی را در هم پیچید و استقلال و آزادی را به ارمغان آورد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم قدرشناس هدیه کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان هرگز نتوانسته‌اند خدشه و خللی در حرکت رو جلو این مردم انقلابی وارد کنند و این مسئله بدان معنا نیست که از تحرکات و دسیسه‌های خطرناک آنان غافل شویم‌.

موحد ضمن دعوت از مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی در طول چهار دهه از انقلاب همواره با حضور در صحنه‌های گوناگون دشمنان را از اجرای هر نقشه و توطئه‌ای ناکام کرده‌اند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار