رییس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش پنج درصدی تصادفات جاده‌ای استان در نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 07 April 2018

رییس پلیس راه کرمانشاه:
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سرهنگ مراد حیدری با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فرودین، گفت: خوشبختانه باعملکرد مناسب پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، نوروز امسال در مجموع شاهدکاهش پنج درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

حیدری خاطرنشان کرد: این میزان کاهش در حالیست که نوروز امسال افزایش ۱۵ درصدی تردد در محور‌های استان را داشتیم.

وی از فوت ۱۲ نفر در تصادفات رخ داده در جاده‌های استان در نوروز امسال خبر داد و افزود: این تعداد تغییر چندانی نسبت به نوروز سال گذشته نداشته است.

حیدری با بیان اینکه ۴۲ درصد تصادفات بصورت واژگونی خودرو بوده، گفت: متاسفانه عمده تصادفات به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت بالا یا خستگی وخواب آلودگی بوده است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه اوج ترافیک نوروزی در محور‌های استان در روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند، چهارم تا ششم فروردین و نیز یازدهم تا سیزدهم فروردین بوده است.گفت: در این روز‌ها ترافیک جاده‌های استان به بیش از ۱۰ برابر روز‌های عادی سال افزایش یافت.

وی از حضور ۱۰۶ تیم گشتی در محور‌های استان در نوروز امسال خبر داد و افزود: ۱۵۰ نیروی پلیس راه در قالب ۱۰۶ تیم گشتی محور‌های استان را رصد کرده و با جدیت باتخلفات برخورد کردند که ماحصل آن را می‌توان در کاهش آمار تصادفات مشاهده کرد.

حیدری با اشاره به وجود ۲۸ دستگاه دوربین ثابت در محور‌های استان، گفت: این دوربین‌ها بیش از ۲۷۰۰ مورد سرعت غیرمجاز در محور‌های استان را در نوروز ثبت کردند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار