‍ فرماندار کرمانشاه گفت: در دنیای جدید خطرات جدید وجود دارد مادران و خواهران باید مراقب باشند و همه مسئول هستند احساس وظیفه نمایند.
کد خبر: ۶۹۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 31 December 2018

به گزارش  تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه در کارگاه آموزشی بانوان روستای بابان یاور با موضوع رقابت در کودکان گفت: در دنیای جدید خطرات جدید وجود دارد مادران و خواهران ارجمند باید مراقب باشند و همه مسئول هستند احساس وظیفه نمایند.

فضل اله رنجبر با بیان اینکه کارگاه آموزشی با هدف مصون سازی کودکان زیر سن دبستان و خانواده‌ها در مقابل مواد_اعتیادآور توسط موسسه سلامت روان آفرینش برگزار گردید گفت:رقابت در کودکان میبایست متناسب با سن آنان بر مبنای آموزش بوده و احساس مثبت و سالم را در آنان ایجاد کند و نه مقایسه. مادران با ایجاد فضای خانواده آرام و پرنشاط، اجتماعی بودن، مهر و دوستی را به کودکان بیاموزند و شیوه تربیتی به گونه‌ای باشد که شکست کودکان منجر به کاهش اعتماد به نفس آنان و گرایش به سمت آسیب‌های اجتماعی نباشد.

رنجبر تاکید کرد: آموزش همیشه نیاز است و باعث سالم سازی جامعه میشود و گفت: ما همچون دانه‌های تسبیح به هم وصل هستیم و زندگی ما به هم ارتباط دارد لذا به بانوان توصیه نمودند مشارکت اجتماعی داشته و در جلسات آموزشی شرکت نمایند.

وی افزود اگرچه مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما ما نیاز به امنیت روحی روانی داریم که بتوانیم بر مشکلات فائق آئیم.

رنجبر در خصوص انتظارات برخی از بانوان در حوزه سرگرمی و اشتغال هم بیان داشتند خانه داری و مدیریت خانه توسط بانوان کار ارزشمندی است، اما چنانچه طرحی دارند میتوانند از تسهیلات حوزه اشتغال مناطق زلزله زده استفاده نمایند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار