مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران دوشنبه شب به پایان رسید که از بین چهار ورزشکار کرمانشاهی حاضر در مراحل اول و دوم این مسابقات، تنها فروتن گل آرا توانست به عضویت این تیم در آید.
کد خبر: ۷۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 04 August 2015
به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون بوکس فروتن گل آرا که در مرحله اول مسابقات انتخابی حاضر شده بود توانست با شکست رقبای خود به عنوان ملی پوش وزن 60 کیلوگرم انتخاب شود.
در مرحله دوم مسابقات نیز سه بوکسور دیگر به نام های مصیب تیموری کیا، سجاد نجفی و سالار غلامی به مصاف حریفان خود رفتند اما هر سه آن ها در نهایت نتوانستند به عضویت تیم ملی در آیند.
در وزن 52 کیلوگرم تیموری کیا در مصاف با سجاد محمد پور مغلوب شد و از اردو کنار رفت، سجاد نجفی نیز در وزن 56 کیلوگرم در مصاف با رضا کرزبری نتیجه را واگذار و از تیم ملی کنار گذاشته شد و سرانجام در وزن 91 کیلوگرم سالار غلامی از پس عبدالمجید سپهوند بر نیامد و نتوانست به عضویت تیم ملی بزرگسالان در آید.
بنابر اعلام کمیته فنی، لیست نهایی تیم ملی بوکس ایران به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قرار است عصر امروز (سه شنبه) اعلام شود اما با توجه به شرایط موجود باید گل آرا را یکی از نفرات انتخاب شده تیم ملی دانست.
رقابت های قهرمانی آسیا چهارم تا چهاردهم شهریور ماه جاری در بانکوک تایلند برگزار می شود که نفرات اول تا ششم هر وزن جواز حضور در مسابقات جهانی قطر را کسب خواهند کرد.
تیم ملی بوکس بزرگسالان تحت هدایت ولادمیر وینکوف، علیرضا استکی، اصغر اشرفی و همایون امیری تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار