معاون وزیر راه و شهرسازی:
70 کیلومتر از مسیر راه آهن ملایر به کرمانشاه که دارای بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی است در حال حاضر مشکل عمده‌ای ندارد.
کد خبر: ۷۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 04 August 2015
به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، مسعود نصرآزادی در دیدار با استاندار کرمانشاه اظهار داشت: 70 کیلومتر از مسیر راه آهن ملایر به کرمانشاه که دارای بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی است در حال  حاضر مشکل عمده‌ای ندارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال آینده ریل‌گذاری تا کرمانشاه انجام می‌شود، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها تا پایان امسال ریل‌گذاری تا ایستگاه فیروزان نصب و استان کرمانشاه به ریل کشوری متصل می‌شود.

استاندار کرمانشاه در این دیدار بیان کرد: اجرای راه‌آهن غرب از مهمترین مطالبات استان کرمانشاه است که تسریع در اجرای این طرح در سفر ریاست جمهور به استان مطرح می‌شود.

ابراهیم رضایی‌بابادی با بیان اینکه راه آهن غرب به عنوان یکی از برنامه‌های پیشنهادی سفر رئیس جمهور به استان مطرح می‌شود، افزود: اهمیت این طرح و تسریع در روند اجرایی آن برای غرب کشور به‌ویژه استان کرمانشاه مهم است که با تخصیص منابع و امکانات مورد نیاز، این طرح سال آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای راه آهن از مهمترین مطالبات استان است، گفت: راه‌آهن غرب در حال  حاضر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بدون شک بهره‌برداری از این طرح به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر استان را به دنبال دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار