مرحله فینال مسابقات آبهای آرام معلولان قهرمانی جهان برگزار شد و شهلا بهروزی راد توانست سهمیه حضور در مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل را کسب کند.
کد خبر: ۸۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 21 August 2015
محمد سهراب بیگ رئیس هیئت قایقرانی استان کرمانشاه اظهار کرد: بهروزی راد در مرحله فینال این مسابقات که پنجشنبه شب در میلان ایتالیا برگزار شد توانست ضمن کسب مقام ششم، جواز حضور در رقابتهای پارالمپیک ریودوژانیرو برزیل را کسب کند.
وی افزود: بهروزی راد اولین ورزشکار معلول ایران است که در این مسابقات موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شد.
سهراب بیگ ادامه داد: بانوی قایقران کشورمان در فینال کلاس LTA معلولین بانوان توانست با زمان 53 ثانیه از خط پایان بگذرد و با قرار گرفتن در رده ششم، سهمیه مسابقات پارالمپیک را نیز بدست آورد.
رییس هیات قایقرانی کرمانشاه با بیان اینکه در این بخش قایقرانان استرالیا، انگلیس و فرانسه عناوین اول تا سوم را کسب کردند افزود: بهروزی راد علاوه بر این ورزشکاران با قایقرانانی از آمریکا، روسیه، رومانی، کانادا، ایتالیا و ... نیز رقابت کرد.
وی یادآور شد: بهروزی راد در مرحله مقدماتی توانسته بود با زمان 57 ثانیه به عنوان ششمین ورزشکار از خط پایان بگذرد و به نیمه نهایی راه یابد و در این مرحله نیز توانست با زمان 55 ثانیه و به عنوان نفر اول از خط پایان بگذرد و به فینال صعود کند.
سهراب بیگ در پایان گفت: کسب سهمیه پارالمپیک ریو کار بسیار بزرگی است که خانم بهروزی راد توانست بخوبی از پس آن بر آید و بار دیگر شایستگی و توانمندی ورزشکاران ایرانی و بخصوص بانوان کرمانشاهی را به نمایش بگذارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار