رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با رانندگان سرویسهایی که نسبت به سوار کردن سرنشین اضافی اقدام کنند برخورد می شود.
کد خبر: ۸۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 01 September 2015
روح الله اعظمی روز سه شنبه در حاشیه همایش سرویس ایاب ذهاب دانش آموزی نواحی سه گانه آموزش و پرورش کرمانشاه که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در تالار شهید بهشتی این شهر برگزار شد به خبرنگار ایرنا افزود: عدم رعایت نرخ مصوب تخلفی دیگر است که در برخی از سرویسهای ایاب و ذهاب دیده می شود.

وی با بیان اینکه بحث سرویس دهی مدارس با توجه به گستردگی شهر، ترافیک سنگین و ازدحام جمعیت اهمیتی خاص یافته گفت: اکثر تخلفات صورت گرفته در سرویسهایی دیده شده که به وسیله والدین انتخاب می شوند.

اعظمی با اشاره به حضور پیمانکاران، اولیا و مدیران مدارس در این همایش اظهار کرد: اطلاع رسانی در ارتباط با نحوه فعالیت صحیح سرویسهای دانش آموزی یکی از اهداف برگزاری این همایش است.

وی استفاده از ضبط صوت در هنگام سرویس دهی و یا صحبتهای اضافی با دانش آموزان را یکی دیگر از تخلفات برخی رانندگان عنوان کرد و گفت: جلسات مختلفی با پیمانکاران برگزار شده تا نظم و انضباط در شیوه نامه را رعایت کنند.

به گفته رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کرمانشاه، برگزاری این همایش با حضور دستگاههای اجرایی استان یکی از مصوبات جلسات کارگروههای دانش آموزی است که امروز شاهد برگزاری آن هستیم.

در پایان این همایش، از پیمانکاران و مدیران نمونه و ارگانهایی که به نحو مطلوب در راستای سرویس دهی ایاب و ذهاب در مدارس نقش داشته اند تقدیر شد.

بیش از یک هزار خودرو در راستای سرویس دهی ایاب و ذهاب دانش آموزی در کرمانشاه فعالیت می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار