مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: جریان‌سازی نوآوری و فناوری در حیطه سلامت نیاز کشور است و رویداد ملی اینوتک در این راستا در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 03 September 2015
محمود امیری پیش از ظهر امروز پنجشنبه در بازدید مدیران مراکز رشد کشور از مرکز رشد و سایت اتاق تمیز کرمانشاه اظهار داشت: رویداد اینوتک با ترویج ایده‌پردازی، نوآوری، توانمندسازی و کارگروهی در حوزه سلامت و با شرکت کارآفرینان و ایده‌پردازان مطرح از ۲۰ استان در حال برگزاری است و عملکرد خوبی در حوزه کارگروهی مشاهده شده است.

مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آشنایی دانشجویان و ایده پردازان با مراحل کسب و کار و کارآفرینی را از اهداف مهم این رویداد ملی برشمرد و گفت: مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با شعار «پیشرو در گسترش دانشگاه نوآفرین» در راستای ارتباط بیشتر کارآفرینان و صنعتگران گام بر می‌دارد.

وی همچنین به حضور صنعتگران ۱۲ شرکت از استان‌های کشور در حوزه‌های بهداشت، دارو، صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی، بیوتکنولوژی و تجهیزات پزشکی در این رویداد اشاره کرد و گفت: هدف ما در این راستا مطرح نمودن استان کرمانشاه به عنوان پایلوت ایده‌پردازی سلامت در کشور است.

امیری عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حیطه اقتصاد دانش بنیان را مسیر حرکت رویداد اینوتک سلامت عنوان کرد و گفت: ما به دنبال جریان‌سازی فناوری و نوآوری در حیطه کارآفرینی سلامت به عنوان یکی از  نیازهای کشور هستیم و رویداد ملی اینوتک در این راستا در حال برگزاری است.

وی در پایان با قدردانی از حمایت ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با معرفی برترین‌های ایده‌پردازی و ثبت اختراعات کارآفرینان در ماه‌های آینده نیز شاهد رقابت ایده‌پردازان برتر کشور در استان کرمانشاه خواهیم بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار