رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه گفت: در ستاد ملی کرونا تصمیم گرفته شده بیماران کرونایی که از منزل خارج می‌شوند و پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، ۲۰۰ هزار تومان جریمه شوند.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 10 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  فارس،مهدی محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در استان، اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته ۱۲۶ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند که ۳۲ مورد آن از میان بیماران بستری و ۹۴ مورد دیگر از میان بیماران سرپایی بوده است.

وی مجموع افراد شناسایی شده مبتلا به کرونا در استان از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون را ۲۱ هزار و ۶۲۶ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هفت نفر بوده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه تصریح کرد: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۶۸۶ نفر رسید.

محمدی اضافه کرد: تمامی شهرستان‌های استان به جزء ثلاث باباجانی، دالاهو و قصرشیرین به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه در مهرماه تمام رکوردهای کرونا شکسته شده است، گفت: در این ماه میانگین موارد بستری در روز به ۱۰۶ نفر و میانگین فوت ۶ نفر در روز رسیده است.

محمدی از مردم خواست، بیرون از منزل حتما از ماسک استفاده کنند و با توجه به ممنوعیت ملاقات از بیماران به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند.

وی خطاب به کسانی که دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقداری از توصیه گذشته و باید نیروی بازدارندگی وجود داشته باشد، بنابراین امروز در ستاد ملی کرونا تصمیم گرفته شده بیماران کرونایی که از منزل خارج می‌شوند و پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند 200 هزار تومان جریمه و همچنین در تهران کسانی که بدون ماسک از منزل خارج شوند تا 50 هزار تومان جریمه شوند؛ در حال تدوین ساز و کار اجرایی این جرایم اعمال شده، هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار