در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی عنوان شد:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این گردهمایی با اشاره به لزوم ایجاد تحول در تعلیم و تربیت به ویژه در حوزه ی پرورشی گفت: اصل جریان انسانی و رسیدن به کمال در پرورش است.
کد خبر: ۹۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 09 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، سلیمان محبی با اشاره به پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، شعار سال را " مهری با تدبیر و امید در پرتو همدلی و همزبانی" عنوان کرد و گفت: معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان حوزه پرورشی بر لزوم برنامه ریزی صحیح و جامع برای آغاز سال تحصیلی جدید با همت و کوشش اهتمام لازم را داشته باشند.

محبی در ادامه به فعالیت های انجام شده در دو سال گذشته در خصوص موفقیت های دانش آموزان در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: خوشبختانه آموزش و پرورش کرمانشاه در سال گذشته موفق به اعزام تیم های متعدد ورزشی در سطح کشوری و کسب مقام شد و این در حالی است که در سال 92 هیچ تیم دانش آموزی از استان به مسابقه های کشوری اعزام نشده بود.

وی باز پس گیری فضاهای آموزشی متعلق به آموزش و پرورش که در اختیار نهادهای دیگر بود را دیگر عملکرد مثبت این نهاد تعلیمی و تربیتی در استان خواند و اظهار داشت: ارزش ریالی املاک پس گرفته شده به میزان هزار میلیارد ریال می باشد که برای آموزش و پرورش استان با تمام محدودیت های مالی گامی بسیار مثبت ارزیابی می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از استقبال دانش آموزان از اجرای طرح اعتکاف علمی در روزهای تعطیل خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار در استان اجرا شد و با فراهم کردن مکان هایی برای مطالعه دانش آموزان در روزهای تعطیل به شکل تمام وقت، شاهد ارتقای نمره های امتحانی دانش آموزان به ویژه امتحان های نهایی بودیم و با تقاضای دانش آموزان برای ادامه این طرح در تمام روزهای سال روبرو شدیم.

محبی همچنین از آسیب شناسی در زمینه آمار پایین قبولی دانش آموزان استان در کنکور خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تحقیق های انجام شده در این زمینه متوجه شدیم کمبود صندلی در دانشگاه های استان به نسبت دانش آموزان و همچنین نبود رشته های متعدد در این دانشگاه ها منجر به عدم موفقیت در قبولی کنکور شده و با انتقال و پیگیری این موضوع، موفق به جذب بودجه قابل توجهی برای ارتقای این بخش در آموزش عالی شدیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
درود
کمل با جمال رفتن موال داداش شکم گرسنه دین و ایمان نمیشناسد
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
طرح خوبیه اعتکاف علمی عالیه ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار