استاندار کرمانشاه:
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: نرخ بالای بیکاری در استان یکی از چالش های مهم پیش روی تمامی استانداران ادوار گذشته کرمانشاه بوده است.
کد خبر: ۹۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 23 September 2015

کیوان کاشفی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش استاندار سابق کرمانشاه بهبود شرایط اقتصادی استان و تلاش برای رسیدن به وضعیتی مطلوب بود.

وی ادامه داد: استاندار اسبق کرمانشاه ارتباط بسیار مناسبی با بخش خصوص داشت و در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه نرخ بالای بیکاری در استان یکی از چالش های مهم پیش روی تمام استانداران کرمانشاه بوده است، گفت: این مسئله زنجیره ای از مشکلات دیگر را همواره برای استان فراهم کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از نظر سطح اقتصادی استانی توسعه نیافته است، افزود: سطح بازار در این استان معیشتی بوده در حالی که در برخی استانها این سطح توسعه ای است.

به گفته نماینده بازرگانان استان کرمانشاه، بنابر نظر کارشناسان، وضعیت اقتصادی کشور و رکود در آن از زمان ملی شدن صنعت نفت تاکنون بی سابقه بوده و تنگناهای مالی دولت را با مشکل رو به رو کرده است.

کاشفی یادآور شد: با وجود اینکه سیستم بانکی کشور وضعیت مناسبی ندارد و امکان اخذ تسهیلات محدود شده است، اما با تمام این مشکلات ناامید نیستیم و کرمانشاه نیز با داشتن نیروی انسانی ارزشمند و داشتن منابع کافی می تواند در مسیرهای پیشرفت قدم بردارد.

وی با اشاره به تصویب قانون رفع موانع تولید در مجلس، گفت: بندهایی نیز از این مصوبه برای استان های محروم تدوین شده و می تواند جهش های خوبی را در سال های آینده در استان به دنبال داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار