فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش 13 درصدی تلفات جاده ای در استان طی ۶ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 04 October 2015
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۱۳ درصدی تلفات جاده ای در استان طی ۶ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سرعت غیر مجاز و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه بیشترین عامل تصادفات در جاده های استان کرمانشاه بوده است و بر اساس آمار ۳۸ درصد تصادفات به این علت رخ داده است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: همچنین عدم توجه به جلو با ۱۸ درصد و انحراف به چپ نیز با ۱۳ درصد از دیگر عوامل اصلی تصادفات در جاده های استان بوده است.

مرادی بیشترین تصادفات را مربوط به محورهای کرمانشاه به قصرشیرین و همچنین اسلام آبادغرب به پلدختر عنوان کرد.

وی در ادامه از افزایش ۵ درصدی برخورد پلیس راه استان با رانندگان متخلف در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: بیشترین تصادفات در جاده های دو طرفه رخ داده است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش نظارت و کنترل پلیس در جاده ها نسبت به سال های گذشته، خاطر نشان کرد: در صورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شاهد کاهش سوانح و تصادفات در سطح جاده ها خواهیم بود.

مرادی همچنین با اشاره به شروع سال تحصیلی و وجود برخی مدارس در جاده های برون شهری، تاکید کرد که رانندگان باید با احتیاط و دقت بیشتری در جاده ها تردد کنند.

وی خواستار استفاده از وسیله نقلیه مطمئن برای سرویس دانش آموزان شد و گفت: خانواده ها به طور جدی از انتقال دانش آموزان از طریق وسایل نقلیه ای چون موتورسیکلت خودداری کنند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: با افزایش نظارت های پلیس و همچنین استفاده از تجهیزات و امکانات لازم تلفات جاده ای در استان کرمانشاه طی نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار