استاندار کرمانشاه گفت: شیوه های مبارزه با مواد مخدر در استان به علت شرایط خاصی که استان داراست باید عملگرایانه تر و قاطعانه تر مورد پیگیری قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 22 October 2015
استاندار کرمانشاه گفت: شیوه های مبارزه با مواد مخدر در استان به علت شرایط خاصی که  استان داراست باید عملگرایانه تر و قاطعانه تر مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛دکتر  اسدالله رازانی  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: در شیوه های مبارزه با مواد مخدر نباید با توجیهات ذهنی و غیرواقعگرایانه فقط دنبال رفع تکلیف باشیم بلکه بایستی با برنامه های هدفمند و ارائه راهکارهای درست از سوی مسئولین ذیربط سعی شود اقدامات عملی و ملموس اجرایی شود .

دکتر رازانی در ادامه خاطر نشان کرد: مدیران باید بتوانند متناسب با موقعیت و جغرافیای استان تصمیمات و راه حل های درستی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد ارائه کنند و از رویه هایی که به نتیجه ای در این خصوص منجر نشده است خوداری نمایند.

وی با اشاره به اهمیت مبارزه با مواد مخدر گفت: از مدیران انتظارمی رود که با مطالعه دقیق تر صورت جلسات گذشته این شورا، به دنبال  کیفی نمودن مبارزه با اعتیاد در استان باشند نه اینکه فقط دنبال آمار و کمیت گرایی موضوع باشند.

گفتنی است در این نشست دکتر افشاری نماینده دبیر ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر، ابلاغیه دکتر رحمانی فضلی را خطاب به دکتر  اسدالله رازانی  به عنوان رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه قرائت و به ایشان اهدا کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار