مسابقات انتخابی سبک‌های آزاد کاراته استان کرمانشاه با شرکت 135 کاراته کا در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 14 November 2015
مسابقات انتخابی سبک‌های آزاد کاراته استان کرمانشاه با شرکت ۱۳۵ کاراته کا در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد.

رقابت‌های انتخابی سبک‌های آزاد کاراته استان کرمانشاه عصر جمعه در گروه آقایان و در ۲ رده کمربند رنگی، مشکی و قهوه‌ای در ۳۴ وزن در سالن شهید بهشتی استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد.

نماینده فدراسیون کاراته در استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها گفت: نمایندگان سبک‌های کیوکوشین ماتسوشیما، کیوکوشین کان، کیوکوشین یونیون، کیوکوشین ماتسویی، کیوکوشین اروپا، کیوکوشین ایچی گکی، کن شین کان و آشی هارا استان کرمانشاه در این رقابت‌ها توان خود را به نمایش گذاشتند.

نبی فتحی با بیان اینکه این مسابقات در کلیه رده‌های سنی کاراته غیرکنترلی برگزار شد، گفت: این دوره از رقابت‌ها زیر نظر هیئت کاراته استان کرمانشاه با مسئولیت ایرج قبادی برگزار شد.

وی گفت: سعید احمدی در منفی ۶۰ کیلوگرم، رضا درویشی در منفی ۷۰ کیلو، حامد آبزن در منفی ۸۰ کیلوگرم، آرش کیانی در منفی ۹۰ کیلو و محمد صورتیان در مثبت ۹۰ کیلوگرم در این رقابت‌ها عناوین نخست رده بزرگسالان در اوزان مذکور را به خود اختصاص دادند و به مسابقات انتخابی تیم ملی راه پیدا کردند.

فتحی سطح کمی و کیفی این رقابت‌ها را قابل قبول عنوان کرد و گفت: مسابقات انتخابی کاراته غیرکنترلی تیم ملی اواخر امسال برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما غرب کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد و گفت: امیدواریم با هماهنگی فدراسیون و هیئت کاراته استان این مسابقات تا قبل از پایان سال در کرمانشاه برگزار شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار