رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه از کسب مدال برنز مسابقات جوانان جهان توسط علی مسکینی کاراته کا کرمانشاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 14 November 2015
رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه از کسب مدال برنز مسابقات جوانان جهان توسط علی مسکینی کاراته کا کرمانشاهی خبر داد.

ناصر محمدصالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسکینی نماینده وزن 55 - کیلوگرم کشورمان در نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان در اندونزی بود که با پنج پیروزی و یک شکست با شایستگی توانست مدال برنز این رقابت ها را کسب کند.

وی افزود: مسکینی در اولین مسابقه خود برابر حریف بلژیکی قرار گرفت و توانست در دیداری یک طرفه با حساب 6 بر یک صاحب برتری شود تا با صعود به دور دوم برابر حریفی از آفریقای جنوبی قرار بگیرد.

محمدصالحی ادامه داد: وی در این پیکار پس از کسب تساوی یک بر یک در وقت معمول مسابقه به خاطر عملکرد بهتر در جریان رقابت برنده اعلام شد و به دور سوم صعود کرد.

رئیس هیئت کاراته کرمانشاه یادآور شد: مسکینی در مبارزه سوم خود برابر کاراته کا مجارستانی سه بر صفر پیروز شد و در دیدار چهارم برابر نماینده مکزیک قرار گرفت که نتیجه این دیدار را واگذار کرد تا در جدول شانس مجدد شانس خود را برای کسب مدال بیازماید.

وی خاطرنشان کرد: کاراته کا کرمانشاهی در جدول شانس مجدد ابتدا برابر حریفی از اسپانیا صاحب برتری شد و در دیدار آخر خود نیز در یک مسابقه یک طرفه 9 بر یک ورزشکار مونته نگرو را از پیش رو برداشت تا به مدال برنز دست یابد.

محمدصالحی خاطرنشان کرد: بهنوش نجفی، کوشا تیموری، میعاد یاری و مهدی خدابخشی دیگر کاراته کاهای کرمانشاهی هستند که در مسابقات قهرمانی جوانان جهان حضور دارند.

نهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان با حضور نزدیک به یک هزار و 370 کاراته کا از 91 کشور جهان در جاکارتا در حال برگزاری است.

هم اکنون 17 هزار کاراته کا در استان کرمانشاه فعالیت می کنند که از این تعداد هفت هزار و 600 نفر آنان رسمی و بیمه شده هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار