مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از برگزاری برنامه های مختلف توسط این قشر به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 19 November 2015
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از برگزاری برنامه های مختلف توسط این قشر به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

شکوفه یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برنامه های مختلفی را در سطح استان و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج از تاریخ ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه برگزار می شود، گفت: فردا در اولین روز این هفته خواهران بسیجی همزمان با سراسر کشور حضوری گسترده در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در نقاط مختلف استان خواهند داشت.

مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در دومین روز هفته بسیج نیز مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله کوه پیمایی، آمادگی جسمانی و طناب کشی برای بانوان بسیجی استان برگزار خواهد شد.

یعقوبی برگزاری یادواره شهدا با تأکید بر شهید شاخص سال طیبه واعظی و دیدار بسیجیان با ائمه جماعات سراسر استان را از دیگر برنامه های دومین روز هفته بسیج عنوان کرد.

به گفته وی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، دیدار با پیشکسوتان بسیجی در منازل آنها و همچنین تجلیل از بسیجیان نمونه در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای سومین روز هفته بسیج است.

مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نشست های بصیرتی در سطح استان و دیدار با خانواده های شهدا در چهارمین روز هفته بسیج، گفت: در این روز همچنین مسابقات ورزشی متعددی در سطح شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

یعقوبی تصریح کرد: برپایی نشست های سبک زندگی ایرانی اسلامی، برگزاری محفل عصر شعر با عنوان حریم زینبیون و اهدای خون توسط بانوان بسیجی در سازمان انتقال خون استان نیز برنامه های مهم روز پنجم خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای مسابقه شیرینی پزی در بین بانوان خانواده های شهدای استان در ششمین روز هفته بسیج، افزود: مراسم غبارروبی مزار شهدا نیز برگزار می شود.

این مسئول برگزاری مسابقه مقاله نویسی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج استان، برپایی نشستی با عنوان عاشقان ولایت و تجمع بزرگ بسیجیان استان را از جمله برنامه های آخرین روز این هفته برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار