روشن دل قرآنی و حافظ کل قرآن کریم از استان گلستان گفت: تمام راه‌های هدایت بشر و سعادت حقیقی انسان به قرآن کریم منتهی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 20 December 2015
روشن دل قرآنی و حافظ کل قرآن کریم از استان گلستان گفت: تمام راه‌های هدایت بشر و سعادت حقیقی انسان به قرآن کریم منتهی می‌شود.

سعید مارامایی یکی از متسابقین حاضر در این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه از استان گلستان در سی و هشتمین مسابقه سراسری قرآن به میزبانی کرمانشاه حضور پیدا کرده، اظهار داشت: به جهت برخورداری از برکت قرآن موفق به حفظ کل قرآن کریم شدم.

این روشن دل قرآنی افزود: در حال حاضر حافظ کل قرآن است اما در این مرحله از مسابقات در رشته حفظ ۲۰ جز از قرآن شرکت کرده اشت.

وی گفت: راه قرآن همیشه به روی علاقمندان به فراگیری آن باز است و هدایتگری از ویژگی های برجسته این کتاب آسمانی است به همین جهت توانستم با چشم دل و استفاده از ابزارهای صبط صوت و... کل قرآن را حفظ نمایم.

مارامایی افزود:  در سال گذشته و سی و هفتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن رتبه ۹ را در رشته حفظ ۲۰ جز قرآن کسب کرده است.

وی با ابراز تاسف از شهدای حادثه منا و مهاجرت آنها در لباس احرام به سوی حضرت حق، عنوان کرد: این حافظان از نخبگان برجسته کشوری بودند که با صدای دلنشین خود افراد بسیاری را به مسیر پر برکت قرآن هدایت کردند و در این دوره از رقابت ها جای خالی درخشان و اثر بخش آنها در ترویج بیشتر قرآن مشهود است.

مارامایی اظهار داشت: به فرموده قرآن کریم این کلام  نورانی خداوند هر انسانی که در مسیر قرآن قرار بگیرد و به فرامین و دستورات دینی این کتاب مقدس عمل کند به مرتبه و درجه بالایی خواهد رسید.

وی افزود: هدایت بشر تنها با عمل به فرامین قرآن محقق می شود و راهی جز این بی راهه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار