سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: همه سازمان‌ها در استان کرمانشاه برای برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان پای کار بودند.
کد خبر: ۱۵۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 24 December 2015
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: همه سازمان‌ها در استان کرمانشاه برای برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان پای کار بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان معراجی امروز پنجشنبه در حاشیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قران کریم که به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار داشت: تلاش منابع خبری در بازتاب این مسابقات و آگاهی سازی مردم از فعالیت های جامعه قرآنی قابل تقدیر است.

وی بخشی از وظایف تبلیغات این مرحله از مسابقات را بر عهده مسئولان در شهرداری کرمانشاه دانست و افزود: خدمت به جامعه قرآنی در این مرحله از مسابقات سراسری و حضور ۳۱ استان فرصتی ارزنده است.

معراجی گفت: فضاسازی های قرآنی و تبلیغات در این زمینه با تاکیدات شهرداری و سیاست های معاونت فرهنگی و اداره اوقاف و امور خیره با جدیت انجام گرفت و تاکنون اقدامات شایسته‌ای انجام شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه عبور از دروازه قرآنی را حالتی معنوی و رضایت مند برای مدعوین دانست و گفت: همه سازمان ها برای این رویداد قرآنی پای کار بودند و حتی تبلیغات لازم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در بزرگ راه های شرقی و غربی و سه میدان اصلی ورودی شهر به ویژه در میدان امام حسین(ع) و میدان آزادگان برای اولین بار در استان المانه های خاص با موضوعاتی متنوع در نظر گرفته شده  که در این زمینه در سه کارگاه المان سازی نیز طراحان مجرب کرمانشاهی با شهرداری همکاری داشته اند.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری حادثه منا نباید باید به دست فراموشی سپرده شود و در این راستا تغییر نام پارک شهر کرمانشاه به مهاجران الی الله با تدبیر شهرداری کرمانشاه و مصوبه استانداری به عنوان حرکتی ارزنده در این مسابقات کشوری انجام گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار