مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه گفت: امکان تامین مالی شرکت ها و پروژه ها از طریق بازار سرمایه به راحتی میسر است.
کد خبر: ۱۵۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 27 December 2015
مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه گفت: امکان تامین مالی شرکت ها و پروژه ها از طریق بازار سرمایه به راحتی میسر است.

زهرا دفتری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از مشکلات عمده شرکت ها و پروژه های استان کمبود منابع مالی است از این رو بازار سرمایه می تواند به آنها کمک کند.

وی افزود: شرکت ها و مدیران پروژه ها عمدتا برای تامین مالی به بانک ها تکیه می کنند اما با توجه به محدودیت های حاکم بر سیستم بانکی برای تامین منابع مالی از این طریق هم موفق نیستند.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه عنوان کرد: با این حال امکان تامین مالی شرکت ها و پروژه ها از طریق بازار سرمایه به راحتی میسر است اما به دلیل اطلاعات کم صاحبان شرکت ها و پروژه ها با این روش، استفاده از ابزارهای تامین مالی بازار سرمایه تا حدی مغفول مانده است.

دفتری با اشاره به جلسه روز پنجشنبه گذشته مدیران استان با شرکت تامین سرمایه آرمان گفت: این جلسه با هدف معرفی ابزارهای تامین مالی بازار سرمایه به شرکت ها و مدیران برگزار شد و خوشبختانه دستاوردهای ارزشمندی به همراه داشت.

وی اعلام کرد: مهمترین دستاورد این جلسه ایجاد توافق ضمنی بین شرکت تامین سرمایه آرمان و مدیران ارشد قطار شهری برای استفاده از ابزار اوراق مشارکت برای تامین 180 میلیارد تومان منابع مالی برای پیشبرد پروژه بود.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه افزود: همچنین مقرر شد تفاهم نامه ای بین اتاق بازرگانی و شرکت تامین سرمایه آرمان برای همکاری های بیشتر در زمینه آموزش و فعالیت های دیگر امضا شود.

دفتری عنوان کرد: علاوه بر این بنا شد تا برخی شرکت های استان قسمتی از مشکلات مالی خود را از طریق ابزارهای بازار سرمایه پوشش دهند و شرکت تامین سرمایه آرمان نیز در این زمینه قول مساعد داد که همکاری لازم را انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار