معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از برگزاری جلسات جداگانه با نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برای اجرای هر یک از پروژه‌های آمده در تفاهم‌نامه منعقده بین این قرارگاه و استانداری کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 12 January 2016
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از برگزاری جلسات جداگانه با نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برای اجرای هر یک از پروژه‌های آمده در تفاهم‌نامه منعقده بین این قرارگاه و استانداری کرمانشاه خبر داد.

مهندس مجتبی نیک کردار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به  انعقاد تفاهم نامه بین استانداری کرمانشاه و قرارگاه خاتم در زمینه اجرای 18 پروژه به ارزش هشت هزار میلیارد تومان در کرمانشاه، اظهار کرد: حضور قرارگاه خاتم در این پروژه‌ها به دو صورت خواهد بود.

وی اظهار کرد: در برخی پروژه‌ها از جمله پروژه نیروگاه، قرارگاه خاتم(ص) بطور کامل سرمایه گذاری کرده و خود نیز بهره‌بردار پروژه خواهد بود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: در سایر پروژه ها از جمله پروژه‌های عمران شهری شامل اجرای یازده تقاطع غیرهمسطح، اجرای تونل قطار شهری از میدان آزادی تا فردوسی و ساماندهی قره‌سو نحوه حضور قرارگاه بصورت تهاتر خواهد بود.

وی اظهار کرد: در اجرای این پروژه‌ها قرارگاه 30 درصد مبلغ پروژه را نقدی گرفته و به جای 70 درصد مابقی آن ملک و زمین بر می‌دارد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: حضور قرارگاه خاتم(ص) در شرایطی که دولت وضع بودجه‌ای مناسبی ندارد، فرصت خوبی برای استان خواهد بود تا بتواند بخشی از پروژه‌های مورد نیاز خود را در این شرایط مالی کشور به اجرا درآورد.

نیک کردار با بیان اینکه رقم عنوان شده برای اجرای پروژه‌ها تخمینی است، گفت: این رقم با احتساب اجرایی شدن همه پروژه‌ها و بصورت تخمینی به دست آمده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: از زمان انعقاد تفاهم نامه با قرار گاه خاتم(ص) تک تک پروژه‌ها در جلسات جداگانه‌ایبا حضور نمایندگان قرارگاه خاتم در حال پیگیری است و در صورت به دست آمدن تفاهم نهایی برای اجرای هر پروژه در این جلسات، متعاقبا خبر آن اعلام می‌شود.

نیک کردار اظهار کرد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه این است که در شرایطی که پولی نداریم بتوانیم از توان قرارگاه خاتم(ص) برای اجرای پروژه‌های مورد نیاز استان استفاده کنیم که قطعا با اجرایی شدن این پروژه‌ها زمینه تحرک خوبی در استان فراهم می‌شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار