مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: افتتاح شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه احتمالا به دهه فجر امسال هم نمی‌رسد.افتتاح "شیرخوارگاه معتضدی" به دهه فجر امسال نمی‌رسد
کد خبر: ۱۶۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 16 January 2016
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: افتتاح شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه احتمالا به دهه فجر امسال هم نمی‌رسد.افتتاح "شیرخوارگاه معتضدی" به دهه فجر امسال نمی‌رسد

عبدالرضا میرزاییان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت بازسازی شیرخوارگاه کرمانشاه، از پیشرفت 98 درصدی کار خبر داد و اظهار کرد: فقط مراحل نهایی محوطه‌سازی و تجهیز شیرخوارگاه باقی مانده است.

وی ادامه داد: بارندگی و شرایط نامساعد جوی باعث شده محوطه سازی به تاخیر بیافتد و احتمالا افتتاح پروژه به دهه فجر نرسد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه کار بازسازی شیرخوارگاه معتضدی از سال 93 آغاز شد، خاطرنشان کرد: این شیرخوارگاه قدیمی و فرسوده بود و دیوارهای آن ترک برداشته بود و از همین رو بازسازی آن در دستور کار قرار گرفت.

به گفته این مسئول، اعتبار در نظر گرفته شده برای بازسازی این شیرخوارگاه دو میلیارد تومان و از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان بود.

میرزاییان اعتباری که تا کنون برای بازسازی شیرخوارگاه هزینه شده را 1.8 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 200 میلیون تومان دیگر برای تجهیز و تکمیل شیرخوارگاه مورد نیاز است.

وی ظرفیت شیرخوارگاه جدید را 70 نفر عنوان کرد و ادامه داد: تا اتمام بازسازی شیرخوارگاه، کودکانی که در آن بودند در مرکز جامع توانبخشی بهزیستی نگهداری می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای تجهیز شیرخوارگاه نیز با شرکت‌های مطرح کشور مذاکره کردیم تا بر اساس استاندارد شیرخوارگاه‌های بزرگ کشور، کار تجهیز شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه نیز انجام شود.

میرزاییان یادآور شد: به محض اینکه کار محوطه‌سازی، تجهیز و تکمیل نیروها انجام شود شیرخوارگاه را افتتاح خواهیم کرد و بچه‌ها را به محل جدید بازمی‌گردانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار