نایب قهرمان کرمانشاهی جام جهان پهلوان تختی گفت: امیدوارم بتوانم شایستگی پهلوانان کرمانشاهی را بار دیگر نشان دهم.
کد خبر: ۱۶۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 19 January 2016
نایب قهرمان کرمانشاهی جام جهان پهلوان تختی گفت: امیدوارم بتوانم شایستگی پهلوانان کرمانشاهی را بار دیگر نشان دهم.

یداله محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی که امسال به میزبانی تهران برگزار شد از سطح کیفی مطلوبی برخوردار بود و حریفان سر سختی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در وزن وی رقبای خارجی حضور نداشتند، افزود: کشتی‌گیران ایرانی حاضر در این وزن از سطح فنی بالایی برخوردار بودند و البته خستگی ناشی از حجم بالای مسابقات دو اخیر سبب شد با آمادگی نسبی در این مسابقات حاضر شوم.

نایب قهرمان جام جهان پهلوان تختی گفت: پس از پایان مسابقات تنها برای حضور در المپیک تلاش می‌کنم و امیدوارم با کسب مقام آسیایی و با توجه به سن پایینی که دارم با حضور در المپیک برای کشورم افتخار کسب کنم.

محبی با بیان اینکه در میان دعوت شدگان به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی حضور دارد، افزود: در وزن‌های 97 و 135 کیلوگرم دو کشتی گیر به این اردو دعوت شده‌اند و امیدوارم با آمادگی کامل و جلب نظر کادر فنی به مسابقات آسیایی اعزام شوم.

نایب قهرمان کرمانشاهی جام جهان پهلوان تختی با بیان اینکه هر روز برای نزدیکی به هدفم تمرینات سخت و دشواری را می‌گذرانم گفت: هدفم کسب مدال در رقابت‌های آسیایی و حضور در المپیک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار