شهردار کرمانشاه از پرداخت و به روزسازی مطالبات کارگران و پرسنل شرکتی و روزمزد شهرداری تا پایان دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 19 January 2016
شهردار کرمانشاه از پرداخت و به روزسازی مطالبات کارگران و پرسنل شرکتی و روزمزد شهرداری تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، عبدالرضا شعبانی با اشاره به اینکه کل مطالبات این پرسنل، مربوط به ماههای آذر و دیماه جاری بود، گفت: شهرداری کرمانشاه نیز مانند سایر شهرداری ها و به تبع شرایط اقتصادی ای که بر کشور حکمفرما بود، با مشکلات مالی روبروست که عدم توان در پرداخت حقوق و مطالبات دو ماه اخیر پرسنل خدماتی و روزمزد از آن جمله است.

وی با بیان اینکه  خوشبختانه با رایزنی هایی که در تهران انجام دادیم و همچنین موفقیت در وصول برخی مطالبات، توانستیم مطالبات این پرسنل را بپردازیم یادآور شد: مشکل مالی گریبانگیر همه شهرداری هاست و شهرداری کرمانشاه از معدود شهرداری هایی است که توانسته است در چنین شرایط مالی که همه شهرداریها برای انجام و تأمین هزینه امورات روزمره شهر با مشکل مواجه هستند، توانسته است حقوق و دستمزد پرسنل خود را بپردازد.

شهردار کرمانشاه افزود: یکی از برنامه‌هایی که از ابتدای پذیرش منصب شهرداری در دستور کار خود قرار داده‌ام، نظم ‌بخشی به پرداخت حقوق کارگران شهرداری است و با تمام توان باوجود مشکلات مالی شهرداری برای تحقق این هدف تلاش خواهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه بنده بر این واقفم که کارگران و پرسنل حوزه خدماتی و روزمزد شهرداری از افراد ضعيف جامعه هستند و عدم پرداخت به موقع حقوق آنان ممكن است براي بعضي از خانواده هاي آنها مشكلات اجتماعي و اقتصادي ايجاد كند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با پرداخت به موقع حقوق کارگران و پرسنل شهرداری، هم از بروز چنین مشکلاتی برای آنان جلوگیری شود و هم انگیزه خدمت و کار مفید در آنها افزایش یابد.

وی ادامه داد: از طرف ديگر چون مجموعه شهرداري يك مجموعه خدماتي است و فعاليت آن در راستاي رفع مشكلات و معضلات عموم شهروندان است ليكن مسئوليت ما مديران شهري در مقابل اين موضوع بیشتر مي شود.

شعبانی یادآور شد: حمایت از کارکنان و کارگران سبب افزایش روحیه کار و تلاش بین ایشان می‌شود و به تبع آن زمینه‌ساز بهبود ارائه خدمات به شهروندان خواهد شد.

وی در پایان گفت: شهرداری کرمانشاه یکی از شهرداری‌هایی است که به علت صنعتی نبودن شهر و عدم برخورداری شهرداری از درآمد پایدار، از لحاظ منابع درآمدی در سطح نسبتا پایینی قرار دارد و نیازمند تزریق کمک‌های ملی و استانی است.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار