نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شجاعت جوانانی که به دفاع از حرم اهل بیت (ع) می پردازند ناشی از محبت و دوستی و عشق به اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۱۶۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 21 January 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شجاعت جوانانی که به دفاع از حرم اهل بیت (ع) می پردازند ناشی از محبت و دوستی و عشق به اهل بیت (ع) است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز پنج شنبه در مراسم رونمایی از نیم ضریح حضرت زینب (س) و درب حرم عسکریین به سرداب مطهر در مسجد جامع شهر کرمانشاه با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: رسول خدا (ص) همه ما را به مودت و دستی اهل بیت (ع) سفارش کرده که این مودت و دوستی راه را برای ما در همه شئون باز می کند.

وی با با بیان اینکه این مودت و دوستی به هر نحوی که باشد هدایتگر است، افزود: در مسیر عتبات عالیات بودن افتخاری بزرگ برای مردم کرمانشاه است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز فریاد انقلاب و اسلام آل بیتی سراسر دنیا را فرا گرفته و خود خداوند به گونه ای مدیریت کرده که ارتباط با  آل بیت (ع) هیچگاه قطع نشود.

آیت الله علما با اشاره به شجاعت جوانانی که به دفاع از حرم اهل بیت (ع) می پردازند، گفت: تنها محبت و دوستی و عشق به اهل بیت (ع) باعث شده که این جوانان در مقابل گلوله های دشمنان مقاومت کرده و جان خود را فدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه احیای فرهنگ اهل بیت (ع) و خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات را یک افتخار بزرگ برای همگان عنوان کرد.

وی در پایان از تلاش و اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه و کسانی که در راستای انجام کارهای ارزشی فعالیت دارند قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار