نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد که اجرای برجام و برداشتن تحریم ها نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی بود.
کد خبر: ۱۶۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 23 January 2016
آیت الله مصطفی علما روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برداشته شدن تحریم ها قدرت جمهوری اسلامی ایران را به جهان اثبات کرد.

وی افزود: براساس بیانات مقام معظم رهبری طرف مقابل قصد نشان دادن ضعف ایران و قدرتمند نشان دادن خود را داشت که خوشبختانه موفق نشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه توضیح داد: مبانی اسلامی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران قدرت را برای آن به وجود آورده است.

آمریکا منشا جریان های تکفیری

آیت الله علما به تشکیل گروه های تروریستی در منطقه توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: ریشه جریان های تکفیری همچون النصره، داعش و طالبان که در منطقه خاورمیانه حضور دارند به آمریکا بر می گردد.

وی با تاکید بر اینکه باید منشا این تفرقه افکنی ها را شناخت اظهار داشت: امریکا هر روز با بهانه های مختلف به دنبال ایجاد تفرقه و آشوب در منطقه است.

امام جمعه کرمانشاه به اتحاد بین شیعه و سنی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: سالیان طولانی است که شیعه و سنی در استان در کنار یکدیگر زندگی می کنند و با هم خویشاوند هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار