فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از کاهش ۳۰ درصدی سرقت و افزايش ۵۵۰ درصدی افزايش کشفيات سرقت در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 23 January 2016
فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از کاهش ۳۰ درصدی سرقت و افزايش ۵۵۰ درصدی افزايش کشفيات سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پليس، سرهنگ داريوش محمدی در اين خصوص اظهار  داشت: در راستای ارتقاء امنيت اجتماعي، برخورد جدی با سارقان در دستور کار اين پليس قرار گرفت که نتيجه‌ آن افزايش ۵۵۰ درصدی کشفيات و کاهش ۳۰ درصدی ميزان سرقت بوده است.

سرهنگ محمدی گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد با حضور معاونت‌ها، پليس‌های تخصصي و رؤسای کوپ‌ها، برنامه‌ريزی جامع و هدفمند برای کاهش سرقت و افزايش ميزان کشفيات به عمل آمد که در اين خصوص با تلاش‌های شبانه‌روزی واحدهای اجرائی و به کارگيری منابع و مخبرين موفق به دستگيری چندين باند از سارقان و مالخران شديم.

وی اظهار داشت: نتيجه‌ تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان اين انتظامی کاهش ميزان ۳۰ درصدی سرقت نسبت به آذر ماه سال جاری و افزايش ۵۵۰ درصدی کشفيات در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود در پایان ضمن مثبت ارزيابی کردن نتايج اين طرح، از زحمات شبانه‌روزی کارکنان انتظامی در خصوص ارتقاء امنيت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان و سارقان، قدردانی کرد و گفت: با جديت و اهتمام بيشتر، برنامه‌ريزی علمی و انتظامی منسجم، تمام تلاش خود را جهت مهار و کاهش سرقت و استقرار امنيت و آسايش و جلب رضايتمندی شهروندان به کار خواهيم گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار