سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل به استقبال نوروز می‌رویم.
کد خبر: ۱۶۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 26 January 2016
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل به استقبال نوروز می‌رویم.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، مهندس اصغر رشنو در مراسم معارفه‌اش که با حضور مدیرکل امور استانهای سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد، اظهارکرد: در طول دو سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در حوزه میراث فرهنگی استان کرمانشاه افتاده که امیدواریم این روند با قدرت بیشتر ادامه یابد.

وی افزود: در این مدت اتفاقات و حواشی زیادی برای اداره کل رخ داد که با درایت مدیرکل پیشین این مسائل پشت سر گذاشته شد.

وی تصریح کرد: جابجایی در مدیریت‌ها امری طبیعی است و این تکلیفی بود که سازمان بر عهده‌ام گذاشت و راه گریزی ازآن نیست، امیدوارم بتوان از تجربیات و راهنمایی های مهندس فعله گری در آینده بیشترین بهره را ببریم.

رشنو با بیان اینکه امیدواریم با همراهی و همکاری بدنه مدیریتی و معاونین اداره کل بتوانیم شتاب بیشتری به کارها بدهیم، گفت: از نظرات و ایده های نو کارشناسان، اساتید دانشگاه و صاحب نظران در عرصه‌های سه گانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان استقبال می کنیم.

وی اظهارکرد: امیدوارم در مدت مسئولیت خود راهی جدید و نو را برای پیشبرد اهداف توسعه اداره کل در پیش بگیریم و در راستای اعتلای هرچه بیشتر جایگاه اداره کل میراث فرهنگی استان گام برداریم.

وی تاکید کرد: برای قرار گرفتن در مسیر پیشرفت علاوه برهمکاری و همدلی همکاران، نیازمند حمایت های سازمان مرکزی و مدیریت ارشد استان هستیم تا بتوانیم تحول مورد نظر استاندار و مدیریت ارشد سازمان را محقق کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در خاتمه به در پیش بودن ایام الله دهه مبارکه فجر، انتخابات و نوروز اشاره کرد و گفت: امیدوارم با همدلی و همراهی همکاران و یک برنامه ریزی منسجم بتوانیم امسال باشکوهتر از سالهای قبل به استقبال نوروز برویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار