مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سنقروکلیایی با دمای 11 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهرستان استان را در پنجشنبه شب به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۷۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 29 January 2016
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سنقروکلیایی با دمای 11 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهرستان استان را در پنجشنبه شب به خود اختصاص داد.

شاهرخ پارسا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از سنقروکلیایی کنگاور با دمای 10 درجه زیر صفر نیز شب سردی را پشت سرگذاشت و شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو هم با دمای 9 درجه زیر صفر سردترین مناطق استان بودند.

پارسا همچنین در خصوص دمای هوای مرکز استان نیز گفت: دمای هوای دیشب کرمانشاه به هشت درجه سانتی گراد زیر صفر رسید تا ساکنین این شهر نیز شب بسیار سردی را پشت سر بگذارند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: شب گذشته دمای هوای تمامی شهرستان های استان به زیر صفر رسید تا تمام ساکنین کرمانشاه شب سردی را تجربه کرده باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه این سردی هوا تا 48 ساعت آینده بخصوص در هنگام شب نیز ادامه خواهد یافت، افزود: امشب نیز پیش بینی می شود به جز سرپل ذهاب و قصرشیرین دمای تمام شهرستان ها به زیر صفر برسد.

پارسا یادآور شد: پیش بینی می شود امشب دمای هوا در شهرستان های سنقروکلیایی به 9- ، کنگاور به 8- و اسلام آبادغرب و دالاهو به 7- درجه برسد ضمن اینکه در شهر کرمانشاه نیز دمای هوا به 6- درجه خواهد رسید.

وی در پایان گفت: از روز یکشنبه دمای هوای استان رو به افزایش خواهد گذاشت و تا پایان هفته آینده هوای استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

میانگین بارش های استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 423 میلیمتر بوده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 217 و در مقایسه با میانگین بلندمدت بیش از 207 درصد رشد نشان می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار