نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: آمریکا با تمام تلاش‌ و اقدامات خود تا به امروز دیگر از تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران مأیوس شده است.
کد خبر: ۱۷۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 01 February 2016
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: آمریکا با تمام تلاش‌ و اقدامات خود تا به امروز دیگر از تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران مأیوس شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما ظهر امروز در شورای اداری استان کرمانشاه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برپا خاسته از فطرت ملت ایران بود و اهل عالم را باید از نعمت وجود خود متأثر کند.

وی تأکیدات امام راحل در مورد قرار گرفتن حرکت انقلاب در مسیر الهی را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: قیام، حرکت، رفتار و برخورد آحاد جامعه اسلامی باید برای رضای خداوند متعال باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: آنچه همگان را در برابر امام راحل خاضع کرد معنویت و سلامت ایشان بود و عرفان و تقوای همه را مجذوب خود کرده است و اخلاص وی پس از درگذشت ایشان هم تأثیرگذار است.

علما با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی شئوناتی دارد که تقوا و سلامت یکی از برجسته‌ترین آنهاست، ادامه داد: با تمام کاستی‌ها و مشکلات بعد از 37 سال هنوز با صلابت و اقتدار ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: آمریکا تاکنون چند مرتبه برای تغییر نظام بودجه‌های کلانی اختصاص داده است و رسماً هم این موضوع را اعلام کرده، اما امروز دیگر از تغییر نظام مأیوس شده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: باید در زمینه مدیریت و اداره کشور هم الگو باشیم و با رعایت اصل سلامت و تقوا همان‌گونه که تاکنون در چارچوب حاکمیت ولایت فقیه و مردم این انقلاب را حفظ کرده‌ایم از این پس هم حافظ آن باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار