رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۱۸۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال در ۱۲۴ طرح کشاورزی این استان برای افتتاح در دهه فجر سرمایه‌گذاری شد.
کد خبر: ۱۷۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 03 February 2016
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۱۸۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال در ۱۲۴ طرح کشاورزی این استان برای افتتاح در دهه فجر سرمایه‌گذاری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، خسرو شهبازی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: 124 طرح در بخش‌های آب و خاک، باغبانی، صنایع و دام و طیور با اشتغال‌زایی 309 نفر در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تعداد طرح‌های آب و خاک، باغبانی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و دام و طیور را به ترتیب 100، شش، چهار و 14 طرح اعلام و بیان کرد: از مجموع این تعداد 102 طرح مربوط به طرح‌های عمرانی و مابقی مربوط به طرح‌های تسهیلاتی است.

شهبازی با بیان اینکه 41 میلیارد و 337 میلیون ریال از سرمایه‌گذاری مذکور از محل بودجه ملی و مربوط به طرح‌های باغبانی و آب و خاک است، اظهار کرد: مبلغ تسهیلات پرداختی به 124 طرح  87 میلیارد و 193 میلیون ریال بوده است.

وی به اشتغال‌زایی این طرح‌ها در بخش‌های مختلف اشاره و بیان کرد: 124 طرحی که در دهه فجر افتتاح می‌شوند زمینه اشتغال 180 نفر در بخش آب و خاک، 31 نفر باغبانی، 50 نفر صنایع تبدیلی و تکمیلی و 48 نفر در بخش دام و طیور را فراهم کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: طرح‌های مذکور در شهرستان‌های کرمانشاه، سرپل‌ذهاب، هرسین، کنگاور، گیلان‌غرب، سنقر و کلیایی، پاوه، روانسر، صحنه، دالاهو و قصرشیرین افتتاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی در نخستین روز از دهه فجر 30 خودروی سبک و سنگین را برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم اعزام کرد، گفت: این خودروها حامل تیم‌های از دامپزشکی، امور عشایری، تیم‌های تبلیغی منابع طبیعی و امور اراضی، بهداشت و درمان، حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد و کارشناسان کشاورزی است.

وی با بیان اینکه تیم‌های مذکور تا تکمیل ارائه خدمات خود حتی پس از پایان دهه فجر در مناطق محروم خواهند ماند، افزود: واکسیناسیون رایگان دامپزشکی، سمپاشی رایگان بدن دام و جایگاه نگهداری ان در نوار مرزی با کشور عراق و ویزیت رایگان دامپزشکی توسط بخش خصوصی و دولتی از جمله این  اقدامات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار