به اطلاع ارباب جراید و اهالی رسانه های نوشتاری استان می رساند: اخیرا متنی، سراسر شایعه، در کانالهای اجتماعی از سوی افرادی منسوب به یکی از رسانه های استان منتشر شد که خلاف واقع و کذب محض می باشد.
کد خبر: ۱۷۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 07 February 2016
به اطلاع ارباب جراید و اهالی رسانه های نوشتاری استان می رساند: اخیرا متنی، سراسر شایعه، در کانالهای اجتماعی از سوی افرادی منسوب به یکی از رسانه های استان منتشر شد که خلاف واقع و کذب محض می باشد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی شهرداری در این متن کذب آورده شده است که شورای شهر کرمانشاه در جلسه اخیر خود یکی از نشریات سراسری را که در کرمانشاه به صورت سرپرستی اداره می شود به عنوان نشریه مورد اعتماد شورا و شهرداری شناخته و معرفی نموده و این نشریه را شایسته اعطای بسیاری مزایا تشخیص داده و بر این اساس مقرر شده است این مزایا به آن تعلق گیرد.

بدینوسیله  ضمن تکذیب این خبر، لازم است نکاتی به اطلاع عزیزان مطبوعاتی و بویژه خبرنگاران و سرپرست محترم این نشریه برسد: چنین مصوبه ای از سوی شورا زمانی اتفاق می افتد که طی نامه یا لایحه ای از سوی شهردار درخواستی در این باره از شورای شهر شده باشد درحالیکه چنین نشده و درخواستی در حمایت از یک نشریه خاص نشده است. چراکه اعضای شورای شهر و در رأس آن جناب آقای فریدون احمدی رییس محترم شورای اسلامی شهر و دکتر شعبانی شهردار محترم کرمانشاه با اعتقاد به اینکه مطبوعات  از ارکان و ابزار مهم کمک به پیشرفت و توسعه هستند و می توانند در حل بسیاری مشکلات کارساز و یار و یاور مدیران و خادمان مردم باشند، به همه نشریات فعال در استان اعتماد کامل دارند و همه آنها را مورد وثوق می دانند مگر خلاف آن ثابت شود لذا اگر حمایتی باشد شامل حال همه خواهد بود.

از طرفی اجرایی شدن هرگونه مصوبه شورا منوط به شرایطی از جمله تأیید فرمانداری و عدم مغایرت آن با قوانین شوراها و... است، که نه اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرمانشاه چنین مصوبه خلاف قانونی را از تصویب میگذرانند و نه فرمانداری محترم مصوبه غیرقانونی را تأیید می نماید. بنابراین به نظر می رسد خبرنگار یا سرپرست محترم نشریه مزبور به اشتباه مرتکب چنین شایعه پراکنی و انتشار مطالب کذب در رسانه های اجتماعی شده باشند و جا دارد قدری دقیق تر عمل نمایند تا شأن نشریه وزینی که منتسب به همکاری با آن هستند حفظ شده و جایگاه خود و اصالت و وثوق نشریه مورد نظر را خدشه دار ننمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار