رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر کرمانشاه گفت: تاکنون شهردار هیچ پیشنهادی مبنی بر پرداخت کمک هزینه 10 میلیون تومانی مسکن به پرسنل شهرداری، به شورا ارائه نداده است.
کد خبر: ۱۷۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 07 February 2016
رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر کرمانشاه گفت: تاکنون شهردار هیچ پیشنهادی مبنی بر پرداخت کمک هزینه 10 میلیون تومانی مسکن به پرسنل شهرداری، به شورا ارائه نداده است.

سید حجت الله موسوی اجاق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه اظهار کرد: چند روز پیش خبری در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان منتشر شد که شهردار کرمانشاه در آن از اعطای کمک هزینه مسکن 10 میلیون تومانی به پرسنل شهرداری خبر داده بود.

وی افزود: در این خبر اعلام شده بود که این پشنهاد به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارائه شده تا در صورت تصویب، این مبلغ علاوه بر پاداش و عیدی پایان سال به پرسنل شهرداری پرداخت شود.

موسوی اجاق با کذب خواندن این مطلب، افزود: تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی شهردار کرمانشاه به شورای شهر در این زمینه ارائه نشده است.

رییس کمیسیون اقتصادی و برنامه ریزی شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه شورای شهر کرمانشاه با پرداخت این مبلغ به پرسنل شهرداری موافق است، گفت: این موافقت به شرطی است که شهردار هر چه سریعتر پیشنهاد خود را در این زمینه به شورای شهر ارائه دهد و در کنار آن زحمت بکشد و محل تامین این اعتبار را هم مشخص کند.

وی تعداد پرسنل شهرداری کرمانشاه را حداقل 3500 نفر اعلام کرد و افزود: با حساب پرداخت 10 میلیون تومان به هر نفر، شهرداری برای پرداخت این میزان کمک هزینه به پرسنل خود به اعتبار 35 میلیارد تومانی نیاز دارد.

موسوی اجاق تصریح کرد: شهرداری باید بگوید وقتی در حال حاضر در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل خود مانده از کجا قرار است این 35 میلیارد تومان را بیاورد.

این عضو شورای شهر کرمانشاه به مراجعات بسیار پرسنل شهرداری به شورای شهر پس از اعلام این خبر اشاره کرد و افزود: از زمان اعلام این خبر تعداد بسیاری از پرسنل شهرداری به ما مراجعه می‌کنند و معترض می‌شوند که چرا شورای شهر هر چه زودتر این پشنهاد شهرداری را تصویب نمی‌کند و این در حالیست که هیچ پیشنهادی از سوی شهرداری به شورای شهر داده نشده و خبر ارائه این پیشنهاد کذب محض است.

وی افزود: متاسفانه این حرف شهردار کرمانشاه موجب امیدواری پرسنل شهرداری شده و حالا با عدم پرداخت آن قطعا نارضایتی آنان را بدنبال دارد.

موسوی اجاق با بیان اینکه در جلسات بررسی بودجه صحت این خبر را از معاونان و مسئولین مالی شهرداری کرمانشاه جویا شده‌ام، گفت: آنان گفتند که خبر عنوان شده از زبان شهردار به هیچ عنوان منظور ایشان نبوده و این تنها یک شیطنت و سوءبرداشت از سوی برخی خبرگزاری‌ها بوده است.

وی در پاسخ به اینکه خبر در سایت شهرداری کرمانشاه منتشر شده و رسانه ها از آن برداشت کرده‌اند، گفت: متاسفانه از ابتدا یک حرف اشتباه زدند و حالا نمی‌دانند چطور اوضاع را درست کنند.

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار