شورای سیاست گذاری انتخابات اصلاح طلبان استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای از عموم مردم این استان خواست که برای استیلای عقلانیت و تدبیر بر همه اجزاء و ارکان کشور، روز هفتم اسفند پای صندوق های رای بیایند.
کد خبر: ۱۸۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 15 February 2016
شورای سیاست گذاری انتخابات اصلاح طلبان استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای از عموم مردم این استان خواست که برای استیلای عقلانیت و تدبیر بر همه اجزاء و ارکان کشور، روز هفتم اسفند پای صندوق های رای بیایند.

نسخه ای از این بیانیه که روز دوشنبه در اختیار ایرنا مرکز کرمانشاه قرار گرفته، شورای سیاستگذاری انتخابات اصلاح طلبان استان کرمانشاه همچنین ابراز امیدواری کرده که با حضور پرشور مردم در انتخابات، آینده ای روشن و امیدبخش برای همه ایرانیان به تصویر کشیده شود.

این شورا در ادامه بیانیه خود آورده است: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه مجلس خبرگان رهبری و با تعیین گروهی ویژه به بررسی دقیق پیشینه، مواضع، دیدگاه ها و عملکرد نامزدهای این مجلس پرداختیم و با برگزاری نشست ها و انجام گفت و گوهای مستقیم با نامزدهای موردنظر، دیدگاه و نظر آنان را مورد ارزیابی قرار دادیم که در نهایت مجمع عمومی این شورا متشکل از دبیران احزاب اصلاح طلب، پیشکسوتان و چهره های برجسته و صاحب نفوذ، جوانان و بانوان از بین چهار نامزد مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه، مواضع و دیدگاه آقایان آیت الله امان الله نریمانی و آیت الله محمدی عراقی را در مقایسه با 2 نامزد دیگر به مواضع و اهداف اصلاح طلبان نزدیکتر تشخیص دادیم.

شورای سیاست گذاری انتخابات اصلاح طلبان استان کرمانشاه با این بیانیه و بصورت رسمی آیات عظام نریمانی و محمدی عراقی را به عنوان نامزدهای مورد وثوق و حمایت اصلاح طلبان استان برای مجلس خبرگان رهبری معرفی کرد و از مردم آگاه استان درخواست کرده که همچون همیشه با اعتماد به اصلاح طلبان و اعتقاد به مشی و مرام آنان در روز رای گیری، آرای خود را به این 2 نامزد بدهند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری بصورت همزمان در روز هفتم اسفند برگزار می شود.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای هشت کرسی در بهارستان و 2 کرسی در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

افزون بر سه هزار و500 شعبه اخذ رای اعم از ثابت و سیار در روز هفتم اسفند در 14 شهرستان و مناطق روستایی و عشایری استان تمهید شده است.

در این دوره از انتخابات یک میلیون و 507 هزار و 595 نفر در استان کرمانشاه واجد شرایط رای دادن هستند که نسبت به دوره قبل 206 هزار نفر افزایش یافته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار