مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: بدهی مشترکان این شرکت تا پایان دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد رشد یافته است.
کد خبر: ۱۸۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 15 February 2016
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: بدهی مشترکان این شرکت تا پایان دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد رشد یافته است.

علیمراد مرادی ‌مجد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: از 838 میلیارد و 803 میلیون ریال مانده بدهی مشترکان شرکت توزیع برق تا پایان دی ماه امسال مشترکان بخش عمومی، خانگی و تجاری بیشترین بدهی را دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه مرادی مجد افزود: بدهی مشترکان در بخش عمومی 469 میلیارد و 106 میلیون ریال، در بخش خانگی 190 میلیارد و 71 میلیون ریا ل و در بخش تجاری 116 میلیارد و 936 میلیون ریال است که ارائه خدمات بیشتر و مطلوبتر نیازمند مشارکت مشترکان در پرداخت بدهی است.

وی از آمار 78 درصدی پرداخت غیر حضوری قبض‌های صادره تا پایان دی ماه خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه سه میلیون و 152 هزار و 415 قبض صادر شده است و بیشترین پرداخت قبض به صورت تلفن بانک، سامانه 1521، خود پرداز و پست بوده است.

مرادی مجد میزان انرژی مصرفی سال گذشته را دو میلیارد و 554 میلیون کیلو وات ساعت اعلام و بیان کرد: در این مدت تعداد مشترکان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه 683 هزار و 99 نفر بوده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه دو میلیارد و 445 میلیون کیلو وات ساعت انرژی توسط 706 هزار و 726 مشترک در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی، تجاری و روشنایی معابر مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تعداد مشترکان در بخش خانگی را 593 هزار و 309 مشترک اعلام و بیان کرد: تعداد مشترکان بخش تجاری و عمومی این شرکت که بیشترین مشترک را پس از بخش خانگی دارند به ترتیب 77 هزار و 566 و 22 هزار و 729 مشترک است.

مرادی مجد کمترین انرژی مصرفی را مربوط به روشنایی معابر با 96 میلیون کیلو وات ساعت تا پایان دی ماه دانست و افزود: بخش‌های تجاری و صنعتی از دیگر بخش‌های کم مصرف انرژی در استان کرمانشاه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار