مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: امروز دشمن شناسی نیازمند تفکر و روحیه انقلابی است و باید با تداوم نشست‌های روشنگری به اهداف مطلوب دست یابیم.
کد خبر: ۱۸۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 17 February 2016
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: امروز دشمن شناسی نیازمند تفکر و روحیه انقلابی است و باید با تداوم نشست‌های روشنگری به اهداف مطلوب دست یابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مراد یوسفی در نشست روشنگری با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی که سه شنبه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: معلمی در دین جایگاه ویژه‌ای داشته و به عنوان شغل انبیا و سنگر داران ایثار شناخته شده اما  در جامعه امروزی و بر اساس تعاریف منابع فقهی معلم به جایگاه واقعی خود نرسیده و حق آنها از سوی مسئولان ادا نشده بنابراین همه در تلاش برای رساندن این قشر تاثیر گذار به مرتبه واقعی خود موظف هستند.

مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه با تاکید بر اینکه زندگی در کشوری با حاکمیت ولایی و دینی باید همه ابعاد مبتنی بر رفتار و اعتقادات ارزشمند مذهبی باشد، افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی با شعار تاریخی و مقتدرانه «نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی» موجب شد تحلیل گران سیاسی را برانگیزد و به آنها ثابت شود که با نفی شرق و غرب هم ایجاد حکومتی دینی و اسلامی امکان پذیر است.

وی افزود: کارتر در سال ۵۶ اذعان کرد ایران جزیره‌ای امن است و یک سال پس از این سخنرانی، در ایران طوفان انقلاب اسلامی جریان گرفت و حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد.

حجت الاسلام یوسفی به انتقال سخنان برخی علما دینی به رهبر کبیر انقلاب توسط شهید سعیدی به عنوان نماینده امام خمینی(ه) در قم اشاره کرد و گفت: جمعی از علما خواستار توقف حرکت انقلابی و در پیش گرفتن حرکت اصلاحی شده بودند که با پاسخ قاطع امام(ره) مبنی بر اینکه در صورت لزوم به تنهایی این حرکت انقلابی و دینی را ادامه می دهد مواجه شدند.

وی به بخش دیگری از سخنان امام(ره) در ملاقات حجت الاسلام عسگر اولادی اشاره کرد و گفت : «پس از پیروزی انقلاب، حکومت ثابت و اسلامی جایگزین می شود و در مرحله دوم ملت های مسلمان جهان بیدار خواهند شد و در مرحله بعد نیز کشورهای غیر مسلمان به یاری مسلمانان خواهند پیوست.

این مدرس حوزه و دانشگاه در استان کرمانشاه گفت: یکی از دلایل ایجاد ترس و رعب و وحشت داعش در بین غیر مسلمان، جلوگیری از پیوستن آنها به اسلام است چرا که بالاترین میزان رشد گرایش به اسلام در کشورهای اروپایی تخمین زده شده است.

وی با اشاره به اینکه با استقرار حکومت اسلامی شاخه‌های این نهضت به سایر کشورهای هم رسیده، افزود: غربی ها با ترفندهای متعدد در مقابله با انقلاب اسلامی از صدام ملعون کمک خواستند اما چون با مشیت الهی کاری از پیش نبردند و دست به جنگ های نیابتی فرهنگی و سیاسی زدند چون به نقش اثرگذار ایران در جهان پی برده بودند.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به آتش افروزی های استکبارگران در کشورهای چون عراق و سوریه، گفت: ایران در این کشورها به عنوان مستشار و مشاور عمل می‌کند و  شهدای مدافع حرم در حین انجام فعالیت های مستشاری به درجه رفیع شهادت نائل می شوند.

وی به ۱۱ استراتژی شکست خورده غربی‌ها با نظام بعد از جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید مراقب نفوذ در بخش ها و سطوح مختلف به ویژه در انتخابات باشیم چرا که استکبار بر توقف راه مستدام نهضت انقلاب اسلامی تمرکز دارند و علیه حاکمیت سخن می رانند.

حجت الاسلام یوسفی با تاکید بر اینکه تاکتیک دشمن عوض شده اما دشمنی آنها از بین نرفته است، ابراز داشت: وزیر خارجه انگلیس لباس فرم جنگی را کنار گذاشته و امروزه با کوله پشتی توریستی دست به مبارزه و جنگ نرم با شگرد و شیوه جدیدی زده است.

سربازان بیدار ولایت اجازه فتنه انگیزی در نظام را نخواهند داد

وی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی و دشمن شناسی را باید از شهدا آموخت، خاطر نشان کرد: برخی مسئولان دشمن شناسی ضعیفی دارند در حالی که دشمن شناسی نیاز به روحیه و تفکری انقلابی دارد، بنابراین باید با پیشبرد این تفکر انقلابی به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه افزود: هرچند تحریم های صنعتی قبلا وجود داشت اما در مواردی که تحریم نبودیم پیشرفتی هم ایجاد نشد به ویژه در صنعت خودرو که با اعمال سرمایه گذاری تولید پیکان به پراید رسید اما در کیفیت آن تحولی ایجاد نشد.

وی حضور در  انتخابات را مبتنی بر لزوم  روحیه و تفکری انقلابی دانست و گفت: باید سعی شود نماینده های متعهدی انتخاب شوند که در برابر استکبار جهانی و زیاده خواهی آنها ایستادگی کنند چرا که راه غلبه بر مشکلات همانا ادامه مسیر ولی فقیه و شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه خون بیش از ۲۱۹ هزار شهید در کشور درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرده، تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه با اقتدار تفنگداران آمریکایی را بازداشت کردند که بسیاری از ابعاد این حماسه بزرگ ایران پشت صحنه مانده اما همه ابزارهای رسانه‌ای به شکست آمریکا اشاره های مستقیم و غیر مستقیم داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی افراد برجام را فتح الفتوح و از جنس دفاع مقدس می دانند، خاطر نشان کرد: همین افراد وقتی نامه تبریک به مقام معظم رهبری دادند با این پاسخ از سوی رهبر مواجه شدند که برای برجام هزینه سنگین پرداخت شده بنابراین مسئولان باید با مردم صادق بوده و برجام را به استکبار نسبت ندهید.

وی با بیان اینکه برجام در لغو تحریم و رکود تاثیری نداشته و راه موفقیت نظام، تداوم روحیه ایستادگی و مقاومت است نه تعامل با غرب، گفت: سربازان ولایت بیدارند و اجازه فتنه انگیزی نخواهند داد و اگر برخی آزادانه در مملکت چرخ خورده و مجوز کاندید شدن دارند، اسنادی وجود دارد که قبلا در فتنه نقش داشته اند.

این مسئول با اشاره به وصیت نامه اکثر شهدا مبنی بر تاکید به حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه، اظهار داشت: اهم سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده های معظم شهدای مدافع حرم مبنی بر این بود که شهدای مدافع حرم گام بزرگی برداشته‌اند تا امروز در استان‌های مرزی با دشمنان نجنگیم.

وی افزود: باید مردم از سر تکلیف دینی و شرعی عمل کنند و با تداوم و حضور در نشست های روشنگری بتوانند دست از تعصبات قومی، حزبی و سیاسی بر دارند و غافل نشوند که صالح معقول بر اصلح غیر معقول ترجیح داده شود و از افراد مورد اعتماد برای انتخاب نمایندگان مشاوره بگیرند تا انتخاباتی ولایت مدار و با صلابت انجام شود.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه غربی ها بیشتر از ایران نیاز به مذاکره دارند، اظهار داشت: استکبار اگر شانتاژ سیاسی می دهد، سخن به گزاف گفته و نمی تواند با ایران مبارزه کنند و چون با ۲۰ هزار سانترفیوژ با اورانیوم غنی شده، پیشرفت در سلول های بنیادی و پزشکی و همچنین افتتاح  رآکتور آب سنگین اراک جهت تولید یک و نیم کیلوگرم پلوتونیم از سوی ایران مواجه شدند به نوعی راه حل مذاکره را در پیش گرفتند اما باید دید به چه میزان به تعهدهای امضا شده عمل می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار