هیئتی عراقی متشکل از مدیر شهرداری های استان ذی قار، شهردار ناصریه مرکز استان ذی قار، شهردار شهر سوق و نمایندگانی از استانداری ذی قار در سفر به استان کرمانشاه، با شهردار کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۸۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 21 February 2016
هیئتی عراقی متشکل از مدیر شهرداری های استان ذی قار، شهردار ناصریه مرکز استان ذی قار، شهردار شهر سوق و نمایندگانی از استانداری ذی قار در سفر به استان کرمانشاه، با شهردار کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری؛ شهردار کرمانشاه ضمن خوش آمدگویی به هیئت عراقی با اشاره به پتانسیل ها دو استان کرمانشاه و ذی قار در زمینه های فرهنگی، علمی- آموزشی، تجاری، اقتصادی، عمرانی، صنعتی، اجتماعی و... گفت: این دو استان می توانند مبادلات و همکاری های خوبی در تجارب مختلف داشته باشند.

عبدالرضا شعبانی با اشاره به اینکه شهرداری کرمانشاه دارای 8 منطقه 7 معاونت و 12 سازمان و اداره است و در هر یک از بخش ها می تواند تجارب خوب مدیران و کارشناسانش را به شهرداری های استان ذی قار انتقال دهد.

حسن دعدوش عبدالرضا مدیر شهرداری های استان ذی قار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در استان کرمانشاه بر استفاده از تجربیات مجموعه شهرداری کرمانشاه تاکید کرد و گفت: ما به دور جدیدی از روابط خوب با کرمانشاه که شهر ریشه داری است واردشده ایم و مشتاقانه به دنبال استفاده از تجربیات مجموعه شهرداری این شهر در زمینه های مختلف هستیم.

وی در ادامه اظهارداشت: ما آمادگی داریم که در موضوعات مختلف با شهرداری همکاری کنیم و از مدیریت شهری کرمانشاه نیز در زمینه های مختلف کمک می خواهیم.

حسن دعدوش عبدالرضا افزود: در بازدیدهایی که تاکنون از پروژه های شهری کرمانشاه داشته ایم متوجه شدیم در بسیاری زمینه ها شما پیشرفت بیشتری داشته و جلوتر هستید و تجارب شما می تواند کمک موثری برای ما باشد لذا مایل هستیم از تجارب و اندوخته های شهرداری کرمانشاه استفاده کنیم.

این هیئت عراقی در مدت اقامت خود در کرمانشاه برای کسب تجارب و الگوبرداری از پروژه های شهری بازدید خواهند کرد.

نمایندگان استانداری و شهرداری های استان ذی قاررعراق در دیدار خود با شهردار کرمانشاه از وی دعوت کردند تا به این استان سفر و از آن بازدید نماید، و در نمایشگاه گل و گیاهی که ماه چهارم میلادی در ذی قار برگزار می شود حضور موثری داشته باشند و به این منظور مکانی نیز به شهرداری کرمانشاه اختصاص داده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار