سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: باید در مدت باقیمانده تا نوروز بتوانیم اقدامات مناسبی برای استقبال از مهمانان نوروزی و پرداخت حقوق کارکنان شهرداری انجام بدهیم.
کد خبر: ۱۸۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 22 February 2016
سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: باید در مدت باقیمانده تا نوروز بتوانیم اقدامات مناسبی برای استقبال از مهمانان نوروزی و پرداخت حقوق کارکنان شهرداری انجام بدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر رحیمی امروز در آیین معارفه سرپرست شهرداری کرمانشاه در سالن جلسات شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: من از بدنه شهرداری هستم و این برهه از زمان که نزدیک به ایام تعطیلات نوروز قرار داریم، حجم کارها بالا می‌رود و باید آمادگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب را داشته باشیم.

وی شهرداری را یک نهاد عمومی و متعلق به مردم با ماهیت فرهنگی عنوان کرد و بیان داشت: باید در مدت باقی‌مانده تا نوروز بتوانیم اقدامات مناسبی برای استقبال از میهمانان نوروزی در کلان‌شهر کرمانشاه انجام بدهیم و حقوق و مزایای پرسنل و مجموعه‌های وابسته به شهرداری را پرداخت کنیم.

سرپرست شهرداری کرمانشاه از نامناسب بودن وضعیت درآمدهای این نهاد خبر داد و گفت: برای پیش‌برد اقدامات مناسب در شهرداری و ارائه خدمات شهری مطلوب نیاز به کمک و هم‌دلی همه کارکنان شهرداری داریم تا شهر کرمانشاه با وضعیت جدیدی مواجه شود.

گفتنی است، عبدالرضا شعبانی، شهردار سابق کرمانشاه روز گذشته در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با اکثریت دوسوم آرای موافق به دلیل ناکارآمدی، محقق نشدن وعده‌های بیان شده، عزل و نصب‌های خارج از موازین و بی‌تدبیری در امور عزل شد و مراسم معارفه سرپرست شهرداری امروز با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد تا امیر رحیمی که تا پیش از این معاون خدمات شهری شهرداری بوده، سکان‌دار این نهاد همیشه در تلاطم تا انتخاب شهردار جدید باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار