چهارشنبه نزدیک به نوروز نشان دهنده کهن بودن این جشن و زنده بودن آن در فرهنگ کهن و سنتی ما ایرانیان است و فرصتی برای در کنار هم بودن و سرآغازی برای مهرورزی و همدلی در سال پیش رو فراهم می آورد.
کد خبر: ۱۹۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰ 08 March 2016
چهارشنبه نزدیک به نوروز نشان دهنده کهن بودن این جشن و زنده بودن آن در فرهنگ کهن و سنتی ما ایرانیان است و فرصتی برای در کنار هم بودن و سرآغازی برای مهرورزی و همدلی در سال پیش رو فراهم می آورد.

پلیس کرمانشاه بر آن است با نگاهی جامعه محور و مردمی در آستانه سال نو و با مشارکت و همدلی تک تک آحاد مردم به رسالت خود که همان استقرار نظم و امنیت است به نحو احسن جامه عمل بپوشاند.

این یک واقعیت است که عده ای سودجو با ایجاد انحرافاتی در مراسم این جشن دیرینه مشکلاتی را برای خود و افراد جامعه به وجود آورده اند، پس بیاید امسال چهارشنبه آخرسال را ایرانی برگزار کنیم و به فرزندانمان بیاموزیم که چهارشنبه سوری جشن شادی است؛ نه ترس و وحشت و تک تک ما در برابر میراث معنوی سرزمینمان مسئولیم؛ چون بخشی از تاریخ و فرهنگ ماست.

ما مجموعه نیروی انتظامی به عنوان متولیان نظم و امنیت جامعه در کنار شما مردم فهیم و فرهنگ دوست هستیم و به شما قول می دهیم در شب چهارشنبه آخر سال در کنار شما باشیم و با همراهی و همدلی شما و با محله محور نمودن این آیین، تمام سعی و تلاش خود را مبذول می داریم تا از وقوع هر نوع حادثه و رویداد تلخ جلوگیری نمائیم. مطمناً امسال با همدلی و همزبانی همدیگر پایان سال خوشی را رقم خواهیم زد.

پلیس با شادی و نشاط به هیچ وجه مخالف نیست ولی وظیفه خود می داند برای صیانت از حقوق شهروندان، با هر گونه رفتارهای هنجارشنکنانه، راه بدان ، سد معبر، اخلال در نظم و امنیت عمومی و هر گونه اعمال خارج از عرف و قانون برخورد نماید و در این راستا خودروهایی که با حرکات مخاطره آمیز آسایش و آرامش شهروندان را سلب کنند تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهد نمود.

بنابراین پلیس خدمتگزار از مردم انتظار دارد به تامین نظم و آرامش جامعه و تحصیل امنیت جامعه و ماندگار کمک نموده و این سوال را در ذهن خویش مطرح نمایند که هویت ایرانی- اسلامی، شایسته چه رفتاری هست و سزاوار چه رفتاری نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار