مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۲۰۴۶ کلاس در استان کرمانشاه برای اسکان موقت مسافران در تعطیلات نوروزی تجهیز شد.
کد خبر: ۱۹۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 11 March 2016
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۲۰۴۶ کلاس در استان کرمانشاه برای اسکان موقت مسافران در تعطیلات نوروزی تجهیز شد.

سلیمان محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: به‌منظور رفاه حال مسافران که در ایام نوروز از سایر استان‌ها و شهرستانها به کرمانشاه سفر می‌کنند 2 هزار و 46 کلاس جهت اسکان موقت در تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: 1405 کلاس در شهر کرمانشاه و 641 کلاس نیز در سایر شهرستانها در چهار گروه ویژه، الف، ب و ج سطح بندی شده است و در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

محبی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 24 پایگاه پذیرش مسافران در سطح استان ایجاد شده است که از این تعداد چهار پایگاه در شهر کرمانشاه و در سایر مناطق و شهرستانهای استان نیز هر کدام دارای یک پایگاه هستند.

وی از آماده‌سازی 235‌واحد آموزشی در این ایام خبر داد و بیان کرد: در شهر کرمانشاه 130 واحد آموزشی برای مسافران در نظر گرفته شده و 105 واحد نیز در سایر مناطق تابعه در استان به این منظور تجهیز شده است.

محبی با بیان اینکه در این ایام 14 مرکز رفاهی خانه معلم در سطح استان با ظرفیت 250 تخت آماده‌سازی شده است، عنوان کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران در این ایام 11 مدرسه و 57 کلاس نسبت به نوروز 94 جهت اسکان موقت فرهنگیان به مجموع کلاسها اضافه شده است.

وی به افزایش تعداد کلاسهای گروه ویژه از 113 کلاس به 120 کلاس اشاره کرد و افزود: امکاناتی از جمله تختخواب، فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرما‌زا، یخچال و تلویزیون به صورت مجزا و سرویس حمام و آشپزخانه به صورت مشترک برای کلاسهای سطح ویژه در اسکان موقت در نظر گرفته شده است.

محبی امکاناتی از جمله فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرما‌زا، یخچال و تلویزیون به صورت مجزا و حمام و آشپزخانه به صورت مشترک را از امکانات کلاسهای گروه (الف) دانست و گفت: امکاناتی از جمله فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرما‌زا به صورت مجزا و یخچال و تلویزیون، حمام و آشپزخانه نیز به صورت مشترک در کلاسهای گروه (ج) لحاظ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به اسکان روزانه بیش از 90 هزار نفر در نوروز 94 اشاره و بیان کرد: امکان پذیرش و اسکان روزانه 2130 خانواده به مناسبت ایام نوروز در سطح استان وجود دارد.

وی گفت: پژوهشسرای دانش‌آموزی واقع در سه راه 22 بهمن، دبیرستان نمونه دولتی بعثت در میدان حافظیه و تالار شهید بهشتی واقع در میدان سپاه پاسداران و بلوار شهید بهشتی، سه راه 22 بهمن، مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان پایگاههای پذیرش میهمانان نوروزی شهرستان کرمانشاه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار